Speed Triple är din hoj.- Jo jag gillar när det lyfter, och i synnerhet utan att behöva röra kopplingen.
Speed Triple är din hoj.- Jo jag gillar när det lyfter, och i synnerhet utan att behöva röra kopplingen.
Ja verkar prima...eller V4R 1000.Speed Triple är din hoj.
Kolla service, försäkring och tillförlitlighet sedan går du på det som känns bäst.Ja verkar prima...eller V4R 1000.
Efter att ha ägt en sån i tre år så har jag som sagt andra saker att klanka på men just bottendrag saknades inte. 50 bakhjulshästar vid 4250 rpm placerar den på plats 10 i inlägg #96 eller om man vill som nr 2 för de som inte är över 1000 ccKolla service, försäkring och tillförlitlighet sedan går du på det som känns bäst.
Tyvärr kan jag inte rekommendera FZ1 trots att det är en Yamaha då den dels saknar bottendrag, dels tillhör de tråkigaste hojar jag någonsin provat, trots hög toppeffekt.
Hade en Fz-1 en säsong. Tråkig är den inte. Fantastisk maskin och går skönt på vägen. Men lider av hög utväxling, kan gott drevas ner.Efter att ha ägt en sån i tre år så har jag som sagt andra saker att klanka på men just bottendrag saknades inte. 50 bakhjulshästar vid 4250 rpm placerar den på plats 10 i inlägg #96 eller om man vill som nr 2 för de som inte är över 1000 cc
https://www.sporthoj.com/forum/threads/sporthoj-med-bottenvrid.295262/page-5#post-6747743.
View attachment 507782
Jag drevade ner min, hade svindyrt helsystem och mappar in absurdum med PC... den gick bra men var ändå...ja, tråkig...- Alright, ja jag gillade både min 929:a och 1000RR.
Iof var de båda en kugg ner fram, men nog tusan lättade de lätt : )
- Ja, hittade en "R" i Katrineholm, men ägaren svarar inte o verkar inte finnas längre : (Speed Triple är din hoj.
Det kommer mer på blocket i vår, det brukar vara rätt dött såhär års.- Ja, hittade en "R" i Katrineholm, men ägaren svarar inte o verkar inte finnas längre : (
- Ja brukar ju vara så, men jag hade velat ha hojen nu som vinterprojekt.Det kommer mer på blocket i vår, det brukar vara rätt dött såhär års.
Lägg ut en köpesannons och hoppas på det bästa?- Ja brukar ju vara så, men jag hade velat ha hojen nu som vinterprojekt.
- Ja kanske faktiskt.Lägg ut en köpesannons och hoppas på det bästa?
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|