Alltid n-1 vad gäller antalet hojar!Tammer = ej identifierbar men plastisk enhet som kan anta vilket vilket lägstavärde som helst men icke konsekvent mellan mätningar och jämförelser!
Alltid n-1 vad gäller antalet hojar!Tammer = ej identifierbar men plastisk enhet som kan anta vilket vilket lägstavärde som helst men icke konsekvent mellan mätningar och jämförelser!
Ja vaffan, då läger vi till betydelsen ”Tammer - självutnämnd expert på marknaden (allra helst epitetet samlare som dammsuger av hela Blocket för att ställa i en lada); tillika expert på tekniska spörsmål så att en del forummedlemmar håller på att blåsa en säkring”Tammer = ej identifierbar men plastisk enhet som kan anta vilket vilket lägstavärde som helst men icke konsekvent mellan mätningar och jämförelser!
”Uiila”Vila, annat ord för wheela eller slanga, eller en tolva, alltså köra på bakhjulet eller bakbananen.
Brassa i helVet...hålla stumt.
N+1 är väl det ideala antalet? Minus på antal hojar förstår jag inte riktigt.Alltid n-1 vad gäller antalet hojar!
Tammer-logik.N+1 är väl det ideala antalet? Minus på antal hojar förstår jag inte riktigt.
Lite historik https://www.sporthoj.com/forum/threads/kul-kille-på-zatzy-enjoy.231767/BMW 330 = Världens snabbaste fordon, alla kategorier. Har sitt ursprung i ett tråd på Zatzy (?) där en ägare av sådan hävdade att han med lätthet stekte literklubbor och turbohayabusor för att "sporthojar har INGEN acceleration över 200 km/h".
Bristande räckvidd på tarmen?"Elbilsbajsa"; Att stanna och skita i en halvtimme (och ladda bilen samtidigt) var tionde mil när man ska åka någonstans. Man får inte erkänna att det beror på bristande räckvidd, utan man hävdar "man måste ju ändå stanna då och då när man åker långt".
Literklubba och tjejhundra har jag sett också. Literklubba är väl 1000kubikare (antagligen sporthoj). Är tjejhundra en 600-sportis?
- Är lvil i själva verket Kapten Stofil?
Shhhh!! Inte så högt.- Är lvil i själva verket Kapten Stofil?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|