Dennis_I
Norrland är vackert =)
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Brukar ni nita kedjan eller använda clipslås ? Nån som varit med om eller hört om ett clipslås som lossnat?
Mitt låsclips sprättade loss förra veckan på SMC-kursen på Kemora. Som tur var så satt låset ändå ihop tills jag upptäckte det.
Jag kommer nog att förespråka nitlås i framtiden.
Tillbaks till det enda RETTA.
Hinner du köra något med dina hojar? När ska du haja vad som är det RÄTTA?
Jag hörde rykten att du satt personbästa på Mittsverige... för att sedan bli frånkörd av en gammal Retta, kan det verkligen stämma Ingemar?
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset
Ja, han ser ut som att han kör KTM...
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |