Dennis_I
Norrland är vackert =)
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Brukar ni nita kedjan eller använda clipslås ? Nån som varit med om eller hört om ett clipslås som lossnat?
Mitt låsclips sprättade loss förra veckan på SMC-kursen på Kemora. Som tur var så satt låset ändå ihop tills jag upptäckte det.
Jag kommer nog att förespråka nitlås i framtiden.
Tillbaks till det enda RETTA.
Hinner du köra något med dina hojar? När ska du haja vad som är det RÄTTA?
Jag hörde rykten att du satt personbästa på Mittsverige... för att sedan bli frånkörd av en gammal Retta, kan det verkligen stämma Ingemar?
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset
Ja, han ser ut som att han kör KTM...
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |