Dennis_I
Norrland är vackert =)
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Ni som bor i skellefteå, kan man på en lördag få tag i ett oljefilter till min kawa där??? skall ner på Fredagen till skeå och hem på söndag, å skulle behöva ha med mig ett oljefilter hem, banan körning på Måndagen!
Brukar ni nita kedjan eller använda clipslås ? Nån som varit med om eller hört om ett clipslås som lossnat?
Mitt låsclips sprättade loss förra veckan på SMC-kursen på Kemora. Som tur var så satt låset ändå ihop tills jag upptäckte det.
Jag kommer nog att förespråka nitlås i framtiden.
Tillbaks till det enda RETTA.
Hinner du köra något med dina hojar? När ska du haja vad som är det RÄTTA?
Jag hörde rykten att du satt personbästa på Mittsverige... för att sedan bli frånkörd av en gammal Retta, kan det verkligen stämma Ingemar?![]()
![]()
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset![]()
Nog kan det stämma men ingon får stilpoäng för han är ju den enda som ser ut som en signalfackla när han kommer på bana med sitt nya fina kåpset![]()
Ja, han ser ut som att han kör KTM...![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |