2wheelsRlife
Sporthojsåkare får upp den...
Finn 3 fel
Vad har klubblokalen blivit besudlad med för skit
Men till sommaren då alltså... Blir det tisdagsträffen istället för onsdagskörning för din del då...
Finn 3 fel
Tja!
Vem har vinteruppställnings-platser på klubben? Vem utan jag, Johan E och Ingon har mekbås??? Pay up Bitches!!!!!
Får man bara veta vars man ska betala pengarna. Fick veta att jag skulle få hem en räkning men den har inte dykt upp än.
Hur blir det med banan ute i fällfors i vår? kommer det att finnas någon dag / vecka det blir körning? Kanske ingen som vet. I norge hade vi bandagar varje onsdag t ex. 120:- för 4 timmars körning var helt perfekt. Kan ju hoppas på något liknande i fällfors.
Hur blir det med banan ute i fällfors i vår? kommer det att finnas någon dag / vecka det blir körning? Kanske ingen som vet. I norge hade vi bandagar varje onsdag t ex. 120:- för 4 timmars körning var helt perfekt. Kan ju hoppas på något liknande i fällfors.
Nån som vet ifall det finns någon upplogad isbana runt skellefteå?[/QUO
Finns en isbana i skelleftehamn på sjön snesviken tror jag.
Känns aldrig som att sommaren kommer att komma. Man blir ju förstörd av tanken att det bara är februari. Man kan väl knappt börja fundera på att köpa hoj förens i maj om detta håller i sig
Hörde att du inhandlat en MOPPE
Vad blev det för maskin? Twin igen lr??
Chäääna! Vart ju en riktig moped denna gången. Inget jävla traktorljud denna gången. GSXR 1000 K6 inkl öppet gp-rör. Får se hur länge jag får ha kul med det innan någon klagar.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|