Sporthoj Skellefteå

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
Staan
Hoj
Cb 1000 ra
Domi skrev:
2402442 Är det nåt speciellt gummiträd du har valt eller, brukar väl inte ta tid att få tag i ett bakdäck.:D

Ja beställde från www.mcdackonline.com men de har då fan inte kommit idag heller så ja börjar fan att ge upp hoppet.

Men en som inte ens har en riktig hoj ska då fan inte komma å klaga eller haha :tummenupp

/P
 

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Ort
I Sverige
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
Markus_w83 skrev:
2405825
Jag lyckades ta mitt mc-kort igår, ... Jag mötte en hel bunt med sporthojar vid infarten till Rönnbäcken vid 20:30. Vart hade ni varit å kört?
Grattis till kortet! Vi körde rundan Ske-å - Skråmträsk - Burträsk - Ske-å igår.
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
verbal-vtr skrev:
2406113 Ja beställde från www.mcdackonline.com men de har då fan inte kommit idag heller så ja börjar fan att ge upp hoppet.

Men en som inte ens har en riktig hoj ska då fan inte komma å klaga eller haha :tummenupp

/P

Hehe.. När man varit på toppen så länge kan det vara skönt att umgås med fotfolket en stund oxå.:D :pannkyss
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
verbal-vtr skrev:
2408779 Någon som vet av nått ställe som slår om däck för en liten peng?

/P

Rohit me skiten, en kofot och en burk YES.... då kan jag slå på dig alla fall :)
 

Horn1 900

Tunnplåtslagare
Gick med
9 Apr 2006
Ort
Skellefteå
Hoj
Hornet 900 -02
verbal-vtr skrev:
2408779 Någon som vet av nått ställe som slår om däck för en liten peng?

/P

Vianor på söder tar 150kr balanserat och klart om du har med dig hjulet och däcket..

Annars går det nog bra med ghandis tips.. :tummenupp
 

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Horn1 900 skrev:
2409048 Vianor på söder tar 150kr balanserat och klart om du har med dig hjulet och däcket..

Annars går det nog bra med ghandis tips.. :tummenupp

Vianor har aldrig tagit betalt alls av mig... :arsele :) :tummenupp

Jag och Ubbe åker bil upp till piteå och ser på dragrace i morgon runt 10snåret...
Det finns givetvis mer utrymme i bilen om ni inte är sena på att haka vill säga.
Ring mig då på mobilen i morgon vid 8.30-9.30tiden.
 

Tobbe L

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Luleå
Hoj
CBR 1100XX
Hej där nere i söder ! Till helgen tänkte vi komma ner några stycken och köra med er om det är ok. Är det på Krysset ni samlas ? Vi kanske kan lura med lite Pitebor också. Vi hör väl ihop med samtliga(dom läser väl det här)...:tummenupp
 

gurkis

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2004
Ort
LULEÅ
Hoj
KTM RC8R-09, CBR1000RR -10
Tobbe L skrev:
2413390 Hej där nere i söder ! Till helgen tänkte vi komma ner några stycken och köra med er om det är ok. Är det på Krysset ni samlas ? Vi kanske kan lura med lite Pitebor också. Vi hör väl ihop med samtliga(dom läser väl det här)...:tummenupp

Jag är troligen på. Körde ner till Härnösand idag, och hälsar på n kompis. Skall till Mittsverigebanan på Tisdag, bara titta inte köra.
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
gurkis skrev:
2413579 Jag är troligen på. Körde ner till Härnösand idag, och hälsar på n kompis. Skall till Mittsverigebanan på Tisdag, bara titta inte köra.

Plockat bort gipset redan?
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Onsdag

Visst blir det folk? nu när jag äntligen har råd att följa med så hoppas jag det blir mycket folk. Vars ska vi? Tips?
 

Cleanstream

Living on a razorblade
Gick med
20 Oct 2003
Ort
China Mainland
Hoj
2x gixxer turbo
Rondellen skrev:
2417107 Visst blir det folk? nu när jag äntligen har råd att följa med så hoppas jag det blir mycket folk. Vars ska vi? Tips?
Jag ska nog köra imorrn om jag lyckas få tag i ett batteri till hojjen,har fått springa igång den nu 3ggr senast då jag var ute och körde när jag stannat för att prata med nån man känner:kulspruta
 
Last edited:

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Gammelfazer....
Jag tror inte att jag kommer att få tag på ngn barnvakt i morgon så jag kommer nog inte att köra tyvärr...
Jag var på klubben igår och målade upp all väggfärgsom var kvar.
Robban skulle köpa mer färg idag, det aom är kvar att måla är upp mot taket i mellan o inner delen.
Måste målas innan golvet kan påbörjas. Far gärna dit och måla när andan faller på grabbar... jag måste inte slita dit er varje gång (alla behöver inte ta åt sig).
 

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Ort
Staan
Hoj
Cb 1000 ra
Körning för mej ialla fall nu när man har nytt bakdäck....:) Bara det inte droppa från himlen.

/P
 

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Ort
SKELLEFTEÅ
Hoj
PÅ G
Matterunken skrev:
2419375 Jag tror inte att jag kommer att få tag på ngn barnvakt i morgon så jag kommer nog inte att köra tyvärr...
Jag var på klubben igår och målade upp all väggfärgsom var kvar.
Robban skulle köpa mer färg idag, det aom är kvar att måla är upp mot taket i mellan o inner delen.
Måste målas innan golvet kan påbörjas. Far gärna dit och måla när andan faller på grabbar... jag måste inte slita dit er varje gång (alla behöver inte ta åt sig).

Kom hem från Kiruna sent igår, därför kunde jag inte. Hoppas det gick bra för er som var där ändå:tummenupp
 

ghandi

Beaten like a redheaded stepchild
Gick med
21 Aug 2005
Ort
Skellefteå
Hoj
Kawasaki z1000 -03, H-D Sportster Sport -98, Suzuki gp 125 x2
Tänkte måla på lördag en sväng, slå en signal om ngn annan tänkt sig samma lika.
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top