magsnus
Magsnus
ingen som har nå cider eller vin till SALU??
magsnus skrev:2482337ingen som har nå cider eller vin till SALU??
magsnus skrev:2482337ingen som har nå cider eller vin till SALU??
Ta me 2stsogoth skrev:2482347Sände dig ett privat mess tidigare, jag har en hel del vin hemma, kan ta med en flaska eller två ( eller hur många du vill ha )
ta me kjolen jag har redan ett par röda hög klackade,he heghandi skrev:2482355Jag kan svänga förbi HM och köpa en kjol och ett par högklackade till dig oxo om du vill ha din fjolla
magsnus skrev:2482384Ta me 2st
Klart! Tar med 2 sånna här :
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=2066&Butik=0&SokStrangar=
magsnus skrev:2482414fortfarande har ingen sagt en tid,är det typ vid sju tiden?
Thezz skrev:2482067Vad händer på klubben å har ni tänkt vidare på typ station 8 sen?? Måste dit och shejka äset eftersom det tydligen är tio år sen man gick ut nian... Party party!
Eldstorm skrev:2488090Trevligt med en MC-fest, det var ett tag sedan sist.
Själv har jag tillbringat de 2 senaste veckorna med jobb i Xining i Kina.
Det som är "hett" där på hojarna är motorskyddsbågar, gärna klädda med plåt och även textilinkädd tank, sadel och kåpor.
Eller vad sägs om en riktigt clean dekaltrimmad HuangHe Honest HH110 ("Ärliga gula floden")?
Eldstorm skrev:2488090Trevligt med en MC-fest, det var ett tag sedan sist.
Själv har jag tillbringat de 2 senaste veckorna med jobb i Xining i Kina.
Det som är "hett" där på hojarna är motorskyddsbågar, gärna klädda med plåt och även textilinkädd tank, sadel och kåpor.
Eller vad sägs om en riktigt clean dekaltrimmad HuangHe Honest HH110 ("Ärliga gula floden")?
Matterunken skrev:2487319Sitter nu och börjar planera för en hejdundrande MC-FEST.
Den LÖR 28 OKT KL:19.00 öppnar portarna till festen som skall eka
länge i tidens korridorer.
I och med vi planerat att ha trubadurer närvarande så kommer vi att måsta ta ett litet arvode vid porten (ca20kr).
I år blir det ingen catering i och med platsbrist, men baren kommer att vara fylld till bredden med diverse läskande törstsläckare.
Så fyll inte för mycket mat i magarna innan ni kommer, så att klubben får sälja några xtra slurar.
Klubbens garagedel håller ju för tillfället på att stökas upp, men kommer att vara klar tills dess. Så man kan ju kalla det för nyinvigning/taklagsfest oxå.
Har vi tur kanske det blir gott om .
Vi ses där / Mattias R
ghandi skrev:2488176Anmäler mig härmed till att bli blötlagd Lördag den 28/10 -06
Eldstorm skrev:2488201Don't underestimate the power of a Suzuki GP 250...
Spana in de groteska sirenerna...
De blåser vilken fighter som helst av vägen när de går igång...
Inget hojrelaterat i alla fall. Lite för dålig hojkultur i det landet eller åtminstone i den delen av landet.ghandi skrev:Köpt ngt skoj då?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|