jesseboy
O med veten sär skrivare
2-stoke boy skrev:
Blir en sån till min engelska traktor, om jag får råd.
Sen ska jag tillbringa hela sommaren med att köra illegalt streetrace och knäcka turbohojar!
Trevlig helg på er, snart nyår!
2-stoke boy skrev:
Marzz skrev:2681163Tja, jag ska ta 125 cc (A1) kortet och undrar vilken trafikskola som är bäst ?
(Skrev här ist för ni bor i Skellefteå)
Och hur gör man för att kortet ska kosta minnst ?
//Marzz
Marzz skrev:2681163Tja, jag ska ta 125 cc (A1) kortet och undrar vilken trafikskola som är bäst ?
//Marzz
//Marzz
ghandi skrev:2681637Har tagit alla mina körkort på AHA, lätt bästa personalen och dom gör det som sagt så billigt som möjligt för dig samt ordnar med tiderna helt underbart, STOR eloge till Ella i receptionen för allt hon gjort för mig och många andra.
vbg_snake skrev:2686814Då blir jag skellefteå-bo i Sommar verkar det som. Flyttar dit med min flickvän som härstammar därifrån. Är det någon som har koll på kampsportsklubbar där uppe? Finns det någon form av Thaiboxning eller blir det Umeå isåfall?
Och körandet kan väl knappast bli mer ensamt än det har vart i Varberg. Så man hoppas på ett par goda mc-vänner som tar med mig på ett par sköna rundor i sommar!
Vi ses lagom tills vägarna är torra
vbg_snake skrev:2686814blablablablab thaiboxning
vbg_snake skrev:2686814Då blir jag skellefteå-bo i Sommar verkar det som. Flyttar dit med min flickvän som härstammar därifrån. Är det någon som har koll på kampsportsklubbar där uppe? Finns det någon form av Thaiboxning eller blir det Umeå isåfall?
Och körandet kan väl knappast bli mer ensamt än det har vart i Varberg. Så man hoppas på ett par goda mc-vänner som tar med mig på ett par sköna rundor i sommar!
Vi ses lagom tills vägarna är torra
gurkis skrev:2687767Gott Nytt År på er alla.
Marzz skrev:2689681Tack för svaren angående 125 kortet, de blir på AHA.
Men nu är de bara ett problem 125:an jag tänker köpa står i Vänersborg och istället för att spara pengar och låna en släp så blir jag tvingad att hyra en släp ist. Farsan är ju så envis så han vill ej att jag ska låna en och spara pengar.
Att hyra släp kostar ca 1000 kr, och de är mina egna pengar som ryker.
Nu undrar jag om de är någon här inne som vet vad de kostar att frakta hojjen upp hit?
Nån som känner någon som kör lastbil eller nått inom de området som kan åka upp hit med den ?
Nån som vet något fraktföretag som fraktar billigt ???? (Hemsida??)
Åhh jag får PANIK eftersom jag har planerat hela morgonen men endå inte kommit fram till någon bra lösning. Alternativet är att åka ner till Lidköping och hyra en "Hyr här, lämmna där" släp för 1000 kr och åka upp med den hit, de tar ju 2 dagar. Om de blir så måste vi fara nu på fredag eftersom mitt Jullov börjar gå mot sitt slut.
Hjäälpp mej snälla !
//Marzz
2-stoke boy skrev:2692582Jaha Då var det 2007 och änn så länge har varit ett schysst år. lite bilder för att pigga upp i vinter rusket!
lägger in ett par så får ni tycka som ni vill om dessa
Det går tydligen att göra så här med Cbr 900 rr. så det e bara ut och öva! CBR POJKAR
Bla bla bla www.ingenfunkarförmej.com
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |