Rutten: gamla kågevägen-ostvik-drängs-stavaträsk- ö.jörn-boliden-medle-myckle-Ainas-stan-stan-stan-stan.verbal-vtr skrev:Så det blev en bra tur igår ?? Vart for ni någonstans ?
Själv så var man tvungen att vara på jobbet och slava hela jävla kvällen....
/Pontus
2-stoke boy skrev:Domi tror du det?
kanske det men om någon ger Na lite barmhertighets Snabel så kanske hon lungnar ner sig och skriver något jätte bra istället. tack för i går alla det var kul som vanligt
/Rob
vet du nån som har en minimoto till saluMatterunken skrev:Tjenare...
Sitter och läser lite inlägg och hittar inget från skellefteå.
Jag har kört motard förut men nu har jag köpt en Bimota YB9:a.
Tycker att kontakten mellan åkare är lite dålig i denna staden... skriv gjärna om det ska åkas någon kväll osv.
Tråkigt... Hur gick det med dig, klarade du dig helskinnad? Mycket skador på hojen?olaking skrev:Nu blir de dock inge mer körning för mig för iår skulle jag tro efter vurpa i norra rondellen Framhjulssläpp och hojjen gled rakt in i kantstenen
Eldstorm skrev:Tråkigt... Hur gick det med dig, klarade du dig helskinnad? Mycket skador på hojen?
Domi skrev:Rutten: gamla kågevägen-ostvik-drängs-stavaträsk- ö.jörn-boliden-medle-myckle-Ainas-stan-stan-stan-stan.
Som du ser blev det några mil
VI blev tydligen fotograferade av någon på en balkong när vi stod och pratade på busshållplatsen vid statoil.
Jag väntar mig en hat-artikel i norran snart
Synes!
Jag jobbar med skador på motorcyklar...hoppas du hade helförsäkring annars kan du gråta ett par timmar.olaking skrev:Jag klarade mig helt utan skador (inte ens skrapsår), gled på stället i 5-6 meter (tur jag hade byxorna, brukar inte ofta ha det). Vart knappt ett märke på stället.
Hojjen däremot, repor på tanken och på plasten bak och lite överallt, V blinkers, V backspegel, styret fick sig nog en törn också. Sen fick pinnen som går in i motorn från växelpedaln en rejäl smäll och trycktes och bröt i motorn eller vad man ska säga så den pissade ut olja där. Sen röret som man ska trä på kylarslangen in till motorn sprack typ. Sen vare väl nå fler skador som jag inte upptäckt.
Som ni hör/läser så är jag inte så motorkunnig så ni får ursäkta för alla felaktiga uttryck som kan stå i denna text.
Matterunken skrev:Jag jobbar med skador på motorcyklar...hoppas du hade helförsäkring annars kan du gråta ett par timmar.
Lider med dig. /Mattias
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |