Sporthoj Skellefteå.

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Kan ni inte joina oss från luleå ikväll vi ska till hedenbasen och köra lite bakhjul ikväll, Vi drar kl 7 från max drive in i luleå. :tummenupp

Då ses vi på heden :tungan

stranger106

Rookie
Gick med
4 Jun 2005
Hoj
Suzuki Gsx-r 750 -93
Oj oj oj, soldansen fungerade! Jag dansa loss som en tok idag på jobbet när jag såg att det regnade....

/LillMatte

miis

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Sv 650s, önskar mej en sv1000s :)
Jädrans!!! Grabbar å Bruden va ni kör!! :hoppskrat Såg er bränna över Viktoriabron, på väg till jobbet :hej Hoppas d va en kalas tur.

Thrazher

Speedfreak
Gick med
18 Jun 2004
Hoj
ingen för tillfället
jälar va skoj det va idag då... 22 mil drygt med svängningarna i stan inräknat...... nån som ska ut å härja imorrn eller framåt helgen??

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Gammelfazer....
Jädrans, det var en riktigt rolig tur.
Och all heder till dom som kom från rosvik och luleå, hoppas ni kommer fler ggr.
19 hojar blev vi och en hyfsat lång sväng... RD350 fick kämpa lite för att vara med i tätposition :D
Vi får ta och planera in en fräck sväng till nästa onsdag.
Kanske rent av fara och stöka i nån annan stad?
Umeå och hälsa på hojklubbet tex, samt snurra i stan där?

Tja vi får väll skriva lite.

Gå gärna in på umeå mc-klubbs hemsida. www.umcc.nu

Höres/Mattias

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
Cb 1000 ra
Jaha ja.....

Så det blev en bra tur igår ?? Vart for ni någonstans ?
Själv så var man tvungen att vara på jobbet och slava hela jävla kvällen....

/Pontus

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
PÅ G
verbal-vtr skrev:
Så det blev en bra tur igår ?? Vart for ni någonstans ?
Själv så var man tvungen att vara på jobbet och slava hela jävla kvällen....

/Pontus
Rutten: gamla kågevägen-ostvik-drängs-stavaträsk- ö.jörn-boliden-medle-myckle-Ainas-stan-stan-stan-stan. :tummenupp

Som du ser blev det några mil :yoparty
VI blev tydligen fotograferade av någon på en balkong när vi stod och pratade på busshållplatsen vid statoil. :va
Jag väntar mig en hat-artikel i norran snart :tuttar
Synes!

Rasta "Rocket"

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Gixxer
hat artickel

Domi tror du det?
kanske det men om någon ger Na lite barmhertighets Snabel :D :censored så kanske hon lungnar ner sig och skriver något jätte bra istället. :yoparty tack för i går alla det var kul som vanligt

/Rob

Domi

Ny medlem
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
PÅ G
2-stoke boy skrev:
Domi tror du det?
kanske det men om någon ger Na lite barmhertighets Snabel :D :censored så kanske hon lungnar ner sig och skriver något jätte bra istället. :yoparty tack för i går alla det var kul som vanligt

/Rob

hehe... :arsele

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Kul runda! Vart lite jobbigt i nacken av nån anledning.

Nu blir de dock inge mer körning för mig för iår skulle jag tro efter vurpa i norra rondellen :huvet Framhjulssläpp och hojjen gled rakt in i kantstenen :död

Shit happends :(

enter

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
4-takt
Matterunken skrev:
Tjenare...
Sitter och läser lite inlägg och hittar inget från skellefteå.
Jag har kört motard förut men nu har jag köpt en Bimota YB9:a.
Tycker att kontakten mellan åkare är lite dålig i denna staden... skriv gjärna om det ska åkas någon kväll osv.
vet du nån som har en minimoto till salu :confused:

Eldstorm

Dr Jekyll & Mr Highside
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
VTR1000SP-1 + DR-Z400S
olaking skrev:
Nu blir de dock inge mer körning för mig för iår skulle jag tro efter vurpa i norra rondellen :huvet Framhjulssläpp och hojjen gled rakt in i kantstenen :död
Tråkigt... Hur gick det med dig, klarade du dig helskinnad? Mycket skador på hojen?

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -01,
Eldstorm skrev:
Tråkigt... Hur gick det med dig, klarade du dig helskinnad? Mycket skador på hojen?

Jag klarade mig helt utan skador (inte ens skrapsår), gled på stället i 5-6 meter (tur jag hade byxorna, brukar inte ofta ha det). Vart knappt ett märke på stället.

Hojjen däremot, repor på tanken och på plasten bak och lite överallt, V blinkers, V backspegel, styret fick sig nog en törn också. Sen fick pinnen som går in i motorn från växelpedaln en rejäl smäll och trycktes och bröt i motorn eller vad man ska säga så den pissade ut olja där. Sen röret som man ska trä på kylarslangen in till motorn sprack typ. Sen vare väl nå fler skador som jag inte upptäckt. :(

Som ni hör/läser så är jag inte så motorkunnig så ni får ursäkta för alla felaktiga uttryck som kan stå i denna text.

verbal-vtr

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
Cb 1000 ra
Domi skrev:
Rutten: gamla kågevägen-ostvik-drängs-stavaträsk- ö.jörn-boliden-medle-myckle-Ainas-stan-stan-stan-stan. :tummenupp

Som du ser blev det några mil :yoparty
VI blev tydligen fotograferade av någon på en balkong när vi stod och pratade på busshållplatsen vid statoil. :va
Jag väntar mig en hat-artikel i norran snart :tuttar
Synes!

Lät ju helt ok den vägen åxå.... De e väl lika bra att de blir några mil när vi ändå e ute och snurrar ! Jag väntar ivrigt på den där hat-artikel :banana Det blir kul att se vad dom ska klaga över.... Jag for ut en sväng i går på en kvälls tur bara inne i stan... Jag möte några av er på Viktoriabron men ja såg inte vem de var för ja hade de där satans spegel-visiret nere :mad: ....

Vi skulle ha varit nån lite längre sväng innan den där jävla snön kommer ! Man skulle ju kunna fara på en helg om de e fint väder kanske mot Luleå eller mot Umeå och testa den där bromsbänken ? Själv drar jag mot ö-vik i morgon ska möta upp en polare som kommer från sthlm som ska köra up hojen innan dom ska flytta hem igen, så nästa sommar kan ja lova minst en till trogen Onsdag förare ! Nån som ska :fyllisar i helgen ? så kanske vi ses. Annars så synes vi på Onsdag ! Ha de
/Pontus

Matterunken

Billackerare
Gick med
8 Mar 2005
Hoj
Gammelfazer....
olaking skrev:
Jag klarade mig helt utan skador (inte ens skrapsår), gled på stället i 5-6 meter (tur jag hade byxorna, brukar inte ofta ha det). Vart knappt ett märke på stället.

Hojjen däremot, repor på tanken och på plasten bak och lite överallt, V blinkers, V backspegel, styret fick sig nog en törn också. Sen fick pinnen som går in i motorn från växelpedaln en rejäl smäll och trycktes och bröt i motorn eller vad man ska säga så den pissade ut olja där. Sen röret som man ska trä på kylarslangen in till motorn sprack typ. Sen vare väl nå fler skador som jag inte upptäckt. :(

Som ni hör/läser så är jag inte så motorkunnig så ni får ursäkta för alla felaktiga uttryck som kan stå i denna text.
Jag jobbar med skador på motorcyklar...hoppas du hade helförsäkring annars kan du gråta ett par timmar. :(
Lider med dig. /Mattias

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...