Matterunken skrev:
SMCK LÖRDAGEN DEN 29 OKTOBER KL 17:00.
Öl o cider kommer att finnas till salu i puben (20kr/st stödjer klubben).
OBS:Man får ta med sig egna oxo.
Vi kommer att Beställa catering från Aurum (varm+efterrätt) till självkostnadspris (ca 150kr).
Vi tänkte även ha en typ av 5 kamp på kvällen sen kanske utgång kanke inte.
SISTA ANMÄLNINGSDAG DEN 22 OKTOBER.
/Mattias
Angående festen...
Dom som nu får förhinder eller är osäkra... listan kommer att användas som underlag för matbeställning.
Ska ni inte äta... ta bort erat namn innan den 22:a.
Det blir mycket hojtema och mycket hårdrock samt lite bira på det...(ev lite storbild sami massa hojfilmer rullandes i bakgrunden)
Tänk oxå på att slita med er lite smålappar till bar-bira(om alla bara har hundringar så får dom köpa 5 åt gången)
Det är oxå bra om så många som möjligt anluter sig till SMCK.
Mer folk = mer makt
Nu för ni ha en skön helg och en trevlig tur på lördag till dem tappra som fortfarande har påställt, själv så åker jag ner till stockholm och går på ÖL O WISKEY MÄSSAN
Ha det bra så syns vi.
/Mattias
ghandi skrev:
tänkte du upp ngt i helgen matte? skulle haft lös arslet så jag kan börja måtta/svetsa ett nytt. Gör för ont att skära upp den som sitter där så ja meckar en ny istället, har ju all shit jag behöver på berco så.
btw k k racing = inte dom snabbaste på läsa sin mail, ska ringa om häcken imorrn, 3dar sen ja mailade nu.
Drar tyverr i morrn.... slutar tidigare för att hinna med planet....
Det kanske går att ordna om du kan ta dig förbi på jobbet i morrn.
Då skulle ju du ev kunna göra nyckelkopior på stan oxå, hör av dig. god natt.
Tänkte föresten kolla om det var någon som är intresserad av att ha ev en liten kurs/ genomgång om hur det går till att lackera?
Skulle i sådana fall( om vi blir några st) kunna fixa ihop en dag på lackis och demonstrera samt tipsa lite runt ikring lackering / polering.
Det måste finnas andra som kan fixa lite korta studiecirklar om någonting annat oxå... Vad tror ni gott folk finns intresset?