miis
Ny medlem
Tyck som att du förtjänar lite stryk!DanneSV1000S skrev:Nå, hä va ju som schmåträvvlit å far söderöver å drick nalta schprit! Men kund vä it ha äti paltn?
Tyck som att du förtjänar lite stryk!DanneSV1000S skrev:Nå, hä va ju som schmåträvvlit å far söderöver å drick nalta schprit! Men kund vä it ha äti paltn?
DanneSV1000S skrev:Ja, men schpänk me
Det var en hel del motarder där förra gången, bl.a en XR650. Att banan var bred hjälpte inte, den var alltsom oftast ute i terrängen och körde....Olof Eriksson skrev:Det var smådyrt å banan var bred men man kan ju hoppas att man får låna en sporthoj och hittar en lösning på pengarna, isåfall åker jag gärna dit också
Ursäkta mig att jag lägger mig i, men Gotland Ring är INTE för stor för motard!!! Den är SKITKUL!!! Överlägset roligaste banan i Sverige i mitt tycke! (av de storbanor som är lämpliga för motarder då...) Du kommer att ångra dig styggt om du inte har med dig den åranscha besten, "aj pråmiss"!!!jesseboy skrev:G R känns väldigt stor för en motard.
Jag vill dock ner och testa, men isf med Triumpeten.
Yasha skrev:Ursäkta mig att jag lägger mig i, men Gotland Ring är INTE för stor för motard!!! Den är SKITKUL!!! Överlägset roligaste banan i Sverige i mitt tycke! (av de storbanor som är lämpliga för motarder då...) Du kommer att ångra dig styggt om du inte har med dig den åranscha besten, "aj pråmiss"!!!
Men vad vet jag förresten, jag är ju bara en gammal tant på en mopeeeed!!!
jesseboy skrev:COOOOLT!
Då vore det ju svårt skoj att ta den dit!
Att banan är kul betvivlar jag inte, den ser absolut hur grym ut som helst.
Jaja, Då var det bara frakten av mopeden samt bristen på stålar som återstod...
Får kanske sälja själen igen och åka ner flera ggr.
Jag tror nog att du her mer pejl än de flesta, moster!
Jamen jag har ju tänkt sätta banrekord. Eller går det på motard?Yasha skrev:Ursäkta mig att jag lägger mig i, men Gotland Ring är INTE för stor för motard!!! Den är SKITKUL!!! Överlägset roligaste banan i Sverige i mitt tycke! (av de storbanor som är lämpliga för motarder då...) Du kommer att ångra dig styggt om du inte har med dig den åranscha besten, "aj pråmiss"!!!
Men vad vet jag förresten, jag är ju bara en gammal tant på en mopeeeed!!!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|