Sicken otur för dig da???R1_master skrev:Jahapp hur var det här då??
Har varit en sväng till London å lyckades pricka in MCN Motorcycle show
Lite bilder :
Bilder
Söndag (USA) och Tisdag (Slovakien) är väl de intressantaste matcherna innan kvartsfinalerna (Sverige lär ju gå vidare, annars är det riktigt illa. Vitryssland är ju inte med i år... ). Men vill vi ha låga odds på vinst så kanske vi ska satsa på Lördag? Lördag eller Söndag röstar jag på, men det funkar nog andra dagar också om någon skulle ha det önskemålet.jesseboy skrev:Hur blir det, ska vi bestämma en dag snart?
Domi skrev:Efter en dags annonstid på blocket fick jag sålt 636:an, hade ju bara tänkt kolla intresset
Jaja, det var då den bästa hoj jag haft men jag har bestämt mig för en "fighter" sommar i år. Skulle ju vara roligast med en strippad sporthoj men dom är ju lika dyra att försäkra ändå. Funderar på en hornet 900, kanske lite gubbvarning men med cross styre, slipon och acerbis lykta fram borde det bli rätt så bra.
Eller vad tror ni? Tips och ideér välkomnas
Matterunken skrev:Ska du ha en hoj som är förbannat rolig och köra samt har billig fösäkring så ska du köpa en bandit 1200.
verbal-vtr skrev:Aprilia tuono R 06'a..... Bara att handla en istället för en Hornet
http://hoj.feber.se/2006/02/aprilia_tuono_1.html
Leffe skrev:köp den här Streetfighter 1300
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=30731#
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|