Maverick_ou812 skrev:Kanon! Då är det en sån jag ska ha!
Var, när och framförallt hur beställer man en?
En mindre viktig fråga, vad kostar hela kalajset? Levererat o klart?
Läste förresten att det fanns 12000 reggade medlemmar på SH så det bör väl inte vara så svårt att få ihop ett knippe?
Och sist men inte minst, får man vill norpa en slogan eller är dom skyddade? Har läst några klockrena! Ibland känns det onödigt att uppfinna hjulet.
*mangan* skrev:Jag vill också ha en...
Swedie skrev:japp... snart. om det visas intresse nog. Ska iaf ta o skicka ut de jag har. Har hittills skickat ut alla utom några få som ska lämnas personligen...
nej.. därför att det kan bli problem med andra som kanske har det namnet du vill använda. vill inte att det ska ske. Det hände denna omgången.. skapade endast halvkaos. Det tillåts ej...H4 skrev:Tror att man får skriva en slogan.
Men du Swedie, kan man skriva något annat namn istället för nicket?
Det var en Streetfighter-tröja du betalde för. Den ordern förs över till nästa omgång istället.vfr orre skrev:Eftersom jag betalade in stålar till en annan tröja (lite sent) så kanske dom stålarna kan annvändas till nästa beställning av sh-tröjor
Om möjlighet finns
Swedie skrev:Det var en Streetfighter-tröja du betalde för. Den ordern förs över till nästa omgång istället.
Vill haSwedie skrev:en Sporthoj.com-tröja med kick, kantika loggan, slogan och Sporthoj.zom på armen.
Hygglo skrev:Tröjexperten SWEEDIE.....OM man vill ta bort en text från tröjan man har beställt (och fått) hur gör man då? thinner? kniv? sax? fråga tryckeriet nästa gång du ska dit är du snäll.....
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |