Sporthoj Umeå

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
:mad:
kommer nog oxå o svika ikväll..... :(

Men varför sviker ni aj aj:mad: Mange har ju semester, Jo beror på hur fort ni kör som längst har jag väl gasat ca 10 mil men då på kurvig väg och då är det ju grymt kul:tummenupp Vart ska ni åka?

manneman

Guest
Ingen som har ett gammalt/ bättre beggat cross styre liggandes som man skulle kunna få loss för en symbolisk summa?

Klotade med fyrhjulingen idag så styret är hrrrmmm hur säger man? JÄVLIGT SNETT...
Jag kommer att förmodligen att klota fler gånger eftersom jag håller på att bygga om chassiet så jag vill inte lägga ner för mycket innan det är klart:D

Ne jag klarade mig med en lårkaka, skrapad armbåge och en sårad stolthet:näsblod

Edit: Ingen minns en fegis...:yoparty

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
Åker till kajen o kollar om det kommer nån ni är väl inte gjord av socker?

D_fox

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
R6:a -06
Tack för i kväll !!!!
Man får lite prestationsångest när man ser hur grymma ni är på att köra på bakhjulet, måste börja träna jag me... typ... där ingen ser :D
Vill inte riskera att nån skrattar ihjäl sig ...eller nåt :tungan

Och sen... vad höll den där bilen med släpet på med på E4an?
Började han köra slalom för att visa sin protest att vi körde om eller???

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Hayabusa
I helgen börjar motorveckan i Lycksele. Vi tänkte åka dit någon dag, vädret får väl bestämma lite när men gå gärna in och kolla på deras hemsida och se om det är nån dag som är extra intressant och föreslå det här så kanske man kan komma överrens om nånting vettigt.

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
CBR929
Får även jag tacka för ikväll, Men satan vad Umeå har dåligt med roliga vägar.

D_fox, håller med man har mycket att lära när det gäller bakhjulskörning. For iväg och tränade en stund själv efter vi hade delat på oss men får väll upp den någorlunda 1 av 10 resten blir bara skit.

KomaN, låter intressant hör av er när ni vet mer.

/Johan

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös
Fan missade ju körningen så blev en 1,5 timmars bakhjulsköra, eller i alla fall träning på att köra :tummenupp Ingen som vill köra imorgon på förmiddagen ifall det nu inte är allt för djuriskt varmt? Börjar jobba först 17 så är öppen för förslag fram till 16.

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
MOTARD
Fan missade ju körningen så blev en 1,5 timmars bakhjulsköra, eller i alla fall träning på att köra :tummenupp Ingen som vill köra imorgon på förmiddagen ifall det nu inte är allt för djuriskt varmt? Börjar jobba först 17 så är öppen för förslag fram till 16.

Jag skulle nog kunna hänga med på en sväng på förmiddagen,, Vilken tid passar dig? Jag tittar in här nio i morgon så får jag se vad som händer

Tack för i kväll !!!!
Man får lite prestationsångest när man ser hur grymma ni är på att köra på bakhjulet, måste börja träna jag me... typ... där ingen ser :D
Vill inte riskera att nån skrattar ihjäl sig ...eller nåt :tungan

Alla är vi nya på olika saker tror inte nån skulle skratta bara komma med nåt tips,,,, Vi kanske kan öva nästa gång allihopa

Last edited:

KomaN

Hopplös?
Gick med
10 Jul 2007
Hoj
Hayabusa
Klockan 9 !??!??!!:trött

Vem är det som är så taskig och väcker dig den tiden på dygnet? :D

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo

Jo jag såg han jag med i backspegeln, vilken IDIOT :D för vi gjorde ju inge fel :rolleyes:

For iväg och tränade en stund själv efter vi hade delat på oss men får väll upp den någorlunda 1 av 10 resten blir bara skit.

/Johan

Träna i all ära! men jag tror inte man ska vara ensam... bättre om man är iaf 2st så man kan ringa (typ ambulans) om nåt skulle hända :rolleyes:

Edit: är nog ingen som skrattar för att man inte vågar, för de är de det sitter i.. första gången jag körde på bakhjulet (vilket förmodligen va en 10cm hög och 1meter lång) höll jag på att skita på mig.. men de lossnar lite eftersom.. de är bara att träna och träna.. med nån kompis :)

Last edited:

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
CBR929
Jezze, nee det är nog sant men vill lära mig att få upp framhjulet i luften i alla fall, som det är nu så lämnar det knappt marken innan jag blir rädd och sätter ner det så att packboxarna lider.

Men någon som ska med och träna bakhjulskörning imorgon på eftermiddagen/kvällen?

D_fox

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
R6:a -06
Jezze, nee det är nog sant men vill lära mig att få upp framhjulet i luften i alla fall, som det är nu så lämnar det knappt marken innan jag blir rädd och sätter ner det så att packboxarna lider.

Men någon som ska med och träna bakhjulskörning imorgon på eftermiddagen/kvällen?

Jag är me !!!!!!
Tid?

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös

Men fan kan vi inte dra det på förmiddagen istället? tänkte ifall det är fler som är lediga då förutom jag och SPID så blir vi ett lite större gäng? The more the merryer som dem säger :tummenupp

Jezze_

Sporthojsnörd
Gick med
18 May 2006
Hoj
919 turbo

Ja packboxarna lär du få byta lite då och då :)

Får se vad som händer imorrn.. är de bra väder så kanske de bli körning!

Men fan kan vi inte dra det på förmiddagen istället? tänkte ifall det är fler som är lediga då förutom jag och SPID så blir vi ett lite större gäng? The more the merryer som dem säger :tummenupp

jag kan kanske köra lite på förmiddagen med... säg en tid bara :)

Edit: dom som vill kan ju lägga till mig på msn jezze16@hotmail.com
så slipper man kanske lusläsa den här tråden stup i kvarten :D

Last edited:

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Hoj
Hojlös
Klockan 12 blir klockrent, dock kanske dags att slagga nu då så man pallar morgondagen, sen upp och fylla olja. Better safe then sorry, dessutom tror jag att morgondagen kommer gå i bakhjulsåkandets tecken med tanke på lineup:en vi har hitills:tummenupp

Haggwe

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
CBR929
Jajemens, måste hårdträna nu så man kan hänga på de stora grabbarna i höst :D

Jo man skulle nästan ha gått och lagt sig men själv har man vänt på dygnet helt nu under semester, men det blir ju bra att gå upp tidigt imorgon så jag vänder tillbaka det :)

Angående motorveckan kollade schemat är stunt sune på lördag om någon inte sett han tidigare, annars var det sporthojsträff på måndagen.

Har aldrig varit där så jag vet inte om det är någon annat som är vettigt att fara upp till.

Last edited:
Nyheter
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!

Hela 55.000 besökte finska ...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Jacob Sjöman Under...

Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...