kommer nog oxå o svika ikväll.....![]()
Men varför sviker ni aj aj
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
kommer nog oxå o svika ikväll.....![]()
Fan missade ju körningen så blev en 1,5 timmars bakhjulsköra, eller i alla fall träning på att köraIngen som vill köra imorgon på förmiddagen ifall det nu inte är allt för djuriskt varmt? Börjar jobba först 17 så är öppen för förslag fram till 16.
Tack för i kväll !!!!
Man får lite prestationsångest när man ser hur grymma ni är på att köra på bakhjulet, måste börja träna jag me... typ... där ingen ser![]()
Vill inte riskera att nån skrattar ihjäl sig ...eller nåt
Och sen... vad höll den där bilen med släpet på med på E4an?
Började han köra slalom för att visa sin protest att vi körde om eller???
Och sen... vad höll den där bilen med släpet på med på E4an?
Började han köra slalom för att visa sin protest att vi körde om eller???
For iväg och tränade en stund själv efter vi hade delat på oss men får väll upp den någorlunda 1 av 10 resten blir bara skit.
/Johan
Jezze, nee det är nog sant men vill lära mig att få upp framhjulet i luften i alla fall, som det är nu så lämnar det knappt marken innan jag blir rädd och sätter ner det så att packboxarna lider.
Men någon som ska med och träna bakhjulskörning imorgon på eftermiddagen/kvällen?
Jezze, nee det är nog sant men vill lära mig att få upp framhjulet i luften i alla fall, som det är nu så lämnar det knappt marken innan jag blir rädd och sätter ner det så att packboxarna lider.
Men någon som ska med och träna bakhjulskörning imorgon på eftermiddagen/kvällen?
Men fan kan vi inte dra det på förmiddagen istället? tänkte ifall det är fler som är lediga då förutom jag och SPID så blir vi ett lite större gäng? The more the merryer som dem säger![]()
hoppar jag över frukosten skulle jag kunna köra vid 12tiden![]()
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |
![]() |
Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |