Sporthoj - uppgörelse, sport, eller whatever? feat Teo

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Jag tar och rotar lite i idén med en filmfestival som Jag gäckade Järnmicke med. Några av er kanske kommer ihåg när Jag och RoLLER körde en sammanslutning i g:a stan för några år sen med filmer av forumsmedlemmar. Det var kul och vi blev alla fulla. Har en bild på RoLLER nånstans där han personifierade stämningen på stället men den har försvunnit.

EmiliosFantomen

Guest
[YOUTUBE-ID]bIffc8S2bc8[/YOUTUBE-ID]

300m helrör?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Eller så gillar du inte kvinnor alls egentligen.

Sant, jag gillar bara unga flickor med fasta stjärtar och yppiga bröst. Kvinnor är för seriösa och de vet vad de vill och kan få. Jävla skit att min egen snart är veteran, men har jag ändå lagt ner så mycket tid och pengar där så känns det ju dumt att byta nu :gnissla

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Rent hypotetiskt ja. Fast ändå inte, du bor ju med Pinky och det är ju ingen man vill vara buksvåger med så att säga :gnissla

Nähe, och varför inte det nu då?
Skulle det vara någonting fel på min snabel menar du? :(

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Sant, jag gillar bara unga flickor med fasta stjärtar och yppiga bröst. Kvinnor är för seriösa och de vet vad de vill och kan få. Jävla skit att min egen snart är veteran, men har jag ändå lagt ner så mycket tid och pengar där så känns det ju dumt att byta nu :gnissla

Oavsett hur välspacklade och uppmålade dom än är så får man dåligt i inbyte, så det är lika bra att ha kvar dom, man har ju med tiden lärt sig lite om hur dom fungerar, så man kan knepen att få igång dom ändå.

Veteranare har sin charm med!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
PÅ tisdag kan ju alla intresserade joina vår inofficiella SH-pokerturre.. Där skiljs agnarna från vetet och man kan förutom pengar vinna evig ära och berömelse!!

Se mer i min signatur!

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Har jag fått det rätt om jag avläser vibbarna i denna tråden som att tävlingsgrenen bör vara att få en tråd till att handla om sex så fort som möjligt?

Den som konverterar en tråd i minneslunden vinner 1:a pris.
"Allt du behöver veta om olja"-tråden 2:a
En wiki ger en tredjeplats.

:tuttar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nähe, och varför inte det nu då?
Skulle det vara någonting fel på min snabel menar du? :(

Snabeln vet ju inte jag något om, men du var väl Göteborgare? Därav den enkla anledningen, man vill ju inte vara bukis med en Glenn :gnissla
Vill ju inte att det ska misstolkas från Pinuppans sida, men hon förstår nog att det inte var menat så :pannkyss

GuW skrev:
Oavsett hur välspacklade och uppmålade dom än är så får man dåligt i inbyte, så det är lika bra att ha kvar dom, man har ju med tiden lärt sig lite om hur dom fungerar, så man kan knepen att få igång dom ändå.

Veteranare har sin charm med!

Sant, lite så jag också resonerar. Precis som med mina bilar, lämnar aldrig in ett inbyte utan kör helst slut på dem jag har först. Och gammal kärlek rostar aldrig har jag för mig :va Så stod det på en "jaguar"-tröja jag hade iaf...

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Vaere för fel på att bara lyfta högerarmen i en återkommande bana mellan bord och mun, ihållandes ölstånka modell större? Först till apstadiet vinner!

Eller Milfcamp2008? Flest 3barnsmorsor från Borås i sängen vinner?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Eller Milfcamp2008? Flest 3barnsmorsor från Borås i sängen vinner?

Då måste någon oberoende styrelse (du coh Jag) komma upp med ett poängsystem. typ...

Från hela Östergötlan, Borås, Jakobsverg/Järfälla, 10p
haninge/farsta/Jordbro 8p
Övrig utsoknes 6p
från mitten av sverige och upp 4p osv...

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024