Bärgren
Förtidspensionerad bonnläpp
Slipbert skrev:2070319så man får ner och hämta sjelv och grejja?
Jo, om du inte hittar nån firma som kan ta hem den.
Slipbert skrev:2070319så man får ner och hämta sjelv och grejja?
Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94Axl45 skrev:2070434kolla efter suzuki rgf 125cc bäst för pengen tycker jag, körde med en sån när jag var 16-17 som andra på listan hade jag nsr 94^ tycker dom ser rätt fräna ut
När bytte rs design? 00?prulle skrev:2070657Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94
tex denna. http://www.blocket.se/vi/7488641.htm?ca=11_s Den är fan så mycket snyggare än en rgf tycker jag.
prulle skrev:2070657Frågar du mig är 20 000 för en rgf -92 grymt mycket mer än 20 000 för en mito -94
tex denna. http://www.blocket.se/vi/7488641.htm?ca=11_s Den är fan så mycket snyggare än en rgf tycker jag.
När bytte rs design? 00?
Finns stryp satser till cagiva (med papper så klart) att köpa?
Jo jag föraktar dom inte men jag är inte vän med baken desutom har tvålen en å ja vill inte plagiera allt för mycket då han bor typ 2 mil från mig..Axl45 skrev:2071842http://www.blocket.se/vi/7374210.htm?ca=11_s snabb, chassi , bromsar, motor, växellåda, ser grymmt cool ut, tycker inte den är ser ful ut har vart en gång i tiden snabbaste serietillverkade mc som man har testat att gick ostrypt 169kmh! tycker dom är värda att testa, men alla har ju sin egen smak
Mjo 4000 för en cylle är i svetigaste laget. Man har verkligen inte råd att snåla på servicen...Fuzzman skrev:2071915sen att mitodelarna kostar ungefär lika mkt som SKITMYCKET är ju rätt lugnt...
Okej tack.2hjul skrev:2072283Hej
rs bytte design 99 om jag inte minns helt fel
mvh tomas
prulle skrev:2072292Okej tack.
Har mer eller mindre bestämt mig för mito dock.
mjo ja har hittat en som måste va från 95 typ. nya designen och colfiber slipon (togs bort samtidigt som 7 växlar.) bara hoppas den är kvar när jag får pengar.Bärgren skrev:2072743Försök hitta en från -95 så får du en sjuväxlad.
prulle skrev:2072750mjo ja har hittat en som måste va från 95 typ. nya designen och colfiber slipon (togs bort samtidigt som 7 växlar.) bara hoppas den är kvar när jag får pengar.
Kruxet är hur fan förklarar jag att crmen e som en död ko när jag igentligen inte ska ha kört den? ger fan 100 spänn till den som kommer på något som funkar. Att erkänna att jag körten efter krachen gör jag inte då min farsa bokstavligt talat slår ihjäl mig.
Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!Bärgren skrev:2072807Säg att när du rullade med den för att testa bromsarna så sög dem och tänk då hur dåliga de skulle vara i 100 kmh.
Sen kan du säga att du känner ett visst svaj när du sitter på den och tycker att ramen är riktigt dålig (Flå´t Lundgren men en liten vit lögn får slippa igenom)
Sen säg att den har en svampig fjädring när du sitter på den. Efter allt det så låter du han testköra den så han får se hur den är.
prulle skrev:2072835Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!
De där me å rulla den sa ja inte säga, då fattar han att jag kört den.
prulle skrev:2072835Fan du sa de! Han vet ju att ja körde den i höstas. Om jag på pekar att jag tyckte dom här punkterna va risiga då å ber han provköra så märker ha själv det. Så får de bli!
De där me å rulla den sa ja inte säga, då fattar han att jag kört den.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|