Nej det är ju fråganSkrutten skrev:Varmare, mer joddlarmusik i backen, mer joddlardricka, mer skidåkning..
Klarar vi det???
Nej det är ju fråganSkrutten skrev:Varmare, mer joddlarmusik i backen, mer joddlardricka, mer skidåkning..
Klarar vi det???
Hultan skrev:Mina bilder från drabbningen i Norway, håll till godo! Vill ni ha bättre upplösning på nån bild så kan ni höra av er bara..
Det ligger även en mapp med en liten tacklingsfilm med i bildmappen..
Bilderna
Inte ditt fel, jag får samma...Mark skrev:får "End-of-central-directory signature not found. Either this file is not a Zip file, or it constitutes one disk of a multi-part Zip file." när jag försöker öppna zip-filen.
mitt eller ditt fel?
Ja då har du tankat den första innan den var färdiguppladdad, då vet vi varför din inte funka..sharpedge skrev:Fortfarande fel på filen dock är den ca 7 meg större....
Mark vettu, tror bara jag har ett enda då han inte fingrade mot kameran.. den dåren..sharpedge skrev:*rullar med tummarna*
Sjyssta bilder
Det där med det långa fingret mot kameran... internt skämt eller villa alla vara coola?
Fan det blev nästan ingenting filmat med min kamera.. Borde tagit den till backen kanske...hållundan skrev:Oh jävlar va ballt.
Snart sätts projekt filmredigering igång på allvar. Först, pizza...
Jag tror ni glömde den där om att man kan sparka undan benen på folk borta vid kollerado.... och skalla dom vid flumrideSkrutten skrev:Om man skulle ta och börja lista upp några av de klockrena kommentarer som hörts i helgen:
Blomfröken till farfar: Nej, allting ska inte in!
eller halmstadsgossen Jojo på en göteborgska som skulle göra en varvsarbetare grön av avund: Ing Marie, hämta ölen! Barnen törstar ju ihjäl!
och givetvis Hållundan med sin klockrena Rossi-imitation: Aj wood lajk to tank de tiiim.
Fyll på ni som kommer ihåg nåt..
Hahaha, ja just det ja!Miss_Orchidee skrev:Jag tror ni glömde den där om att man kan sparka undan benen på folk borta vid kollerado.... och skalla dom vid flumride
sen hade vi ju skidpatrullen som man skulle slå...
Ja fan, vad har det tagit vägen, jag fattar ingenting?Skrutten skrev:.. och ölhävartävlingen!
Enda gången i hela mitt liv som jag inte förlorat mot en kille i ölhävning!
Hoppas det finns på film!
Miss_Orchidee skrev:Jag tror ni glömde den där om att man kan sparka undan benen på folk borta vid kollerado.... och skalla dom vid flumride
sen hade vi ju skidpatrullen som man skulle slå...
Jag vetefan. Körde ju skitmycket med din kamera under den kvällen...Hultan skrev:Ja fan, vad har det tagit vägen, jag fattar ingenting?
Hållis du fattade min kamera bättre än mig, vad har hänt?!
Är det försent att dementera sånna där sexistiska påhopp?hållundan skrev:Jag vetefan. Körde ju skitmycket med din kamera under den kvällen...
Galet, har inte kollat igenom allt för mycket vad som är med och inte på min kamera. Risken är väl att det är jättemycket mooningar från MarkyMarks ljuvliga arsch och en del galna tandborsttestargrejer...
Men som sagt, håll ut. Det kommer nog inom någon dag eller tre.
Ja, fan, det är konstigt, sista jag har är nån som tar ett "kort" ett sånt där som sparas på filmen, sen inget mer..hållundan skrev:Jag vetefan. Körde ju skitmycket med din kamera under den kvällen...
Galet, har inte kollat igenom allt för mycket vad som är med och inte på min kamera. Risken är väl att det är jättemycket mooningar från MarkyMarks ljuvliga arsch och en del galna tandborsttestargrejer...
Men som sagt, håll ut. Det kommer nog inom någon dag eller tre.
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|