Sporthojpub i samband med mässan 27/1-07!

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
stuntster
Du är en sann rebell som växer alltmer i mina ögon. Jag har hittills under min levnad blott blivit utkastad 1 gång per ställe och kväll... :tummenupp ;)


Hehe, mitt personliga rekord är faktiskt 4 ggr, så bättre kan jag..

btw, Om nån har en jacka över från igår så är det bara att slänga iväg ett PM. :)
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Varför är mitt minne försvunnet från nån gång framåt småtimmarna fram tills jag vaknade idag? Ska jag tacka 996D för att han bjöd på jättemånga shottar, eller ska jag beskylla honom för mitt illamående idag? Hur kom jag hem igår? Hur kunde Ingel bli så jättefull så jättetidigt? Varför har jag ett sår på höften? Var kommer det ifrån? Det gör ont! Pussade jag på nån fultjerrin igår (hoppas!)? Gustav1 säger att det var roligt igår, var det det?

Edit: Varför träffade jag inte Pallas Athena där?!
 
Last edited:

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Varför är mitt minne försvunnet från nån gång framåt småtimmarna fram tills jag vaknade idag? Ska jag tacka 996D för att han bjöd på jättemånga shottar, eller ska jag beskylla honom för mitt illamående idag? Hur kom jag hem igår? Hur kunde Ingel bli så jättefull så jättetidigt? Varför har jag ett sår på höften? Var kommer det ifrån? Det gör ont! Pussade jag på nån fultjerrin igår (hoppas!)? Gustav1 säger att det var roligt igår, var det det?

Edit: Varför träffade jag inte Pallas Athena där?!


Ja du, ballefjorton. Såhär var det. Du drack på tok för mycket alkohol. Sen hånglade du upp en fultjerrin. Sen stängde stället och alla gick. Fultjerrin 1 och 2 och Gustav1 bodde på hotell. Du skulle dit och hångla mer. På vägen dit tappade du en femma i snömodden. Jag tog upp pengen och gav till dig. Du stoppade den i munnen. Sen kastade du den på en trafikskylt. Efter en bit till slirade du omkull framåt i götgatsbacken. Jag drog upp dig och du stöp baklänges och slog huvudet och förmodligen höften. Efter att ha sagt "ey, bruschan" till alla du mötte slirade du nerför den uppåtgående rulltrappan och försvann. Uppenbarligen kom du hem på nåt vis iaf. Bra.

Vi har bildbevis f.ö.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
det va kul de 5 min jag fick va inne. vi tar nåt annat ställe nästa gång väl?

varför fick du bara vara inne i 5 min??


TILL ALLA som är på sh pubarna, har NI problem med personalen som har attityd behöver jag veta de så jag kan ringa och fråga vad dom håller på med...
SÅ PM:a mej om de har vare nå problem.
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
varför fick du bara vara inne i 5 min??


TILL ALLA som är på sh pubarna, har NI problem med personalen som har attityd behöver jag veta de så jag kan ringa och fråga vad dom håller på med...
SÅ PM:a mej om de har vare nå problem.

Vingel var för full tyckte vakten, men då Ingel försökte göra sig av med en del av sitt öl på vakten vart han arg...:va
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Vingel var för full tyckte vakten, men då Ingel försökte göra sig av med en del av sitt öl på vakten vart han arg...:va

aha ja då får man åka ut på trottoaren
FYYYY dej Ingel :rolleyes: inte bråka så.

Tyvärr kom jag ju aldrig till Helens Krog(tivoli) men jag hade kul på mitt hörn med ett gäng trevliga människor.

Bilder kommer bara jag har redigerat dom lite :tuttar
 

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Ja du, ballefjorton. Såhär var det. Du drack på tok för mycket alkohol. Sen hånglade du upp en fultjerrin. Sen stängde stället och alla gick. Fultjerrin 1 och 2 och Gustav1 bodde på hotell. Du skulle dit och hångla mer. På vägen dit tappade du en femma i snömodden. Jag tog upp pengen och gav till dig. Du stoppade den i munnen. Sen kastade du den på en trafikskylt. Efter en bit till slirade du omkull framåt i götgatsbacken. Jag drog upp dig och du stöp baklänges och slog huvudet och förmodligen höften. Efter att ha sagt "ey, bruschan" till alla du mötte slirade du nerför den uppåtgående rulltrappan och försvann. Uppenbarligen kom du hem på nåt vis iaf. Bra.

Vi har bildbevis f.ö.
Ojdå... Du kan väl PM:a bildbevisen, istället för att lägga upp dom här? :gnissla
 

IronMike

Guest
varför fick du bara vara inne i 5 min??


TILL ALLA som är på sh pubarna, har NI problem med personalen som har attityd behöver jag veta de så jag kan ringa och fråga vad dom håller på med...
SÅ PM:a mej om de har vare nå problem.

jag hade "problem" med ena bartendern... som drog kortet å ba "sorry funkar inte", men knappa in manuellt?.. då säger han, "nä kan inte det, vi är egentligen inte bartenders" .. nähä ok. sen säger han "du grabben, jag har mycke att göra, inte tid att prata me dig, hejdå". innan det så dröjde det ett bra tag innan man fick beställa, säkert 20 min, och andra gick före...utan att dom hade koll på sånt.

men men, annars var det trevligt..
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
jag hade "problem" med ena bartendern... som drog kortet å ba "sorry funkar inte", men knappa in manuellt?.. då säger han, "nä kan inte det, vi är egentligen inte bartenders" .. nähä ok. sen säger han "du grabben, jag har mycke att göra, inte tid att prata me dig, hejdå". innan det så dröjde det ett bra tag innan man fick beställa, säkert 20 min, och andra gick före...utan att dom hade koll på sånt.

men men, annars var det trevligt..

De där med barpersonalen har jag pratat med dom om, och sakt att dom måste bättra sig. De där har hänt ett par gånger förut, tyvärr.
Men de var skönt att de inte var nå annat strull i alla fall :)
Och bra att ni kan roaer utan mej och min partykamera :rolleyes: :tungan
 

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Ort
södertälje
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
Ölen e billigare på Kellys! ;) Men som sagt så är det grymt många som bokat bord där så vi hälsar på dem först, så så tidigt är vi inte på Tivoli iaf, men andra kanske är? Ses sen!

haha vi var där i 5 minuter kännde inte igen någong så i drog vidare till 360:tummenupp
 

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
KTM 640
Tack för en trevlig kväll.

Jag tyckte det var kul att träffa så många hojåkare från olika delar av landet.
Pratade med folk från Östersund, Umeå, Göteborg, Jönköping och Uppsala, och alla var lika trevliga.:)

Här är några bilder från igår.:D
 

Bifogat

  • party.JPG
    party.JPG
    58.1 KB · Visningar: 118
  • gabbe_.JPG
    gabbe_.JPG
    56.5 KB · Visningar: 93
  • ingel_phone_home.JPG
    ingel_phone_home.JPG
    56.6 KB · Visningar: 77
  • spons.JPG
    spons.JPG
    66.9 KB · Visningar: 90

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmavid
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Tack för en helnice kväll! Kul att träffa lite bekanta fejs!
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag kände inte igen en jävel på Helenes krog...! :confused: :gnissla
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top