Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
va klagar du på att det var lite prriiittt i fantan?? *fniss*Prillan73 skrev:ANNORLUNDA var inget kul !!!!!
DET gör vi inte om betsy !!!!!!
va klagar du på att det var lite prriiittt i fantan?? *fniss*Prillan73 skrev:ANNORLUNDA var inget kul !!!!!
DET gör vi inte om betsy !!!!!!
RoLLER skrev:Jag var tydligen där. Undra hur jag kom hem? Jaja..... Hemma e jag iaf.
Vi vill se alla bilder. upp med dom nuKakan skrev:Vill du ha bilderna vi tog på dej??
hehehe en till som gnäller på pritenJohanjulgran skrev:Vad tråkig och "normal" jag ser ut. Kan det bero på läsken?
Bilderna kommer men är det nån som kan berätta hur jag gör dom mindre??? bilderna ligger på 300 och dom får ju bara vara 141 HJÄLP får spel juJohanjulgran skrev:Vi vill se alla bilder. upp med dom nu
De gånger jag såg dej så verka du ha kulIngel skrev:se där! det hade jag visst
Tack självKakan skrev:Tjo på er alla. Får tacka alla som var hem till mej för en trevlig förfest och en trevlig pub kväll
Jo är det nån som saknar en grå luvtröja?? Den ligger här hemma hos mej. Pm:a så löser vi återlämnandet.
Misstänkte att det var din *flin* herrn var nog lite virrig när vi åkte till TivoliMikkE skrev:Tack själv
Japp, min tröja det där va
Mina bilder kommer väl upp snart också
Använd Photoshop. Förminska bilderna lite. Spara för webben... KlartKakan skrev:Bilderna kommer men är det nån som kan berätta hur jag gör dom mindre??? bilderna ligger på 300 och dom får ju bara vara 141 HJÄLP får spel ju
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|