Sporthojsåkare i Rinkeby

Bikacapa

SH Fånge nr 4748
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
GSXR 1000 K5, CRF 450 XM
Jag vet att ni finns där ute och att jag inte är ensam att åka sporthoj i byn.
Vore kul att träffas någon solig dag och ta en runda ner till Bogesund. Närmaste/enda hojkompis jag har idag bor i Sollentuna och han jobbar de tiderna jag är hemma och jag jobbar när han är ledig. Samåkning blir det nån gång i månaden. Annars glider man runt själv för det mesta (inte att förakta det heller).
Sökte på användare och i trådar utan resultat. Hittade några trådar med sökordet "Rinkeby" men de handlar alla om rasism och hojstöld.
Tacksam om det inte blir en liknande tråd av denna.

BusNicke

Så har man blivit pappa igen....Junie!!
Gick med
7 Jun 2004
Hoj
den e dessvärre såld...
Bikacapa skrev:
Jag vet att ni finns där ute och att jag inte är ensam att åka sporthoj i byn.
Vore kul att träffas någon solig dag och ta en runda ner till Bogesund. Närmaste/enda hojkompis jag har idag bor i Sollentuna och han jobbar de tiderna jag är hemma och jag jobbar när han är ledig. Samåkning blir det nån gång i månaden. Annars glider man runt själv för det mesta (inte att förakta det heller).
Sökte på användare och i trådar utan resultat. Hittade några trådar med sökordet "Rinkeby" men de handlar alla om rasism och hojstöld.
Tacksam om det inte blir en liknande tråd av denna.

Bor oxå i västerort.....kör gärna till vaxholm o tar en kaffe :fyllisar ....jag jobbar skift så vi kan nog hitta nån tid som passar

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Intresseklubben: Jag är uppväxt i Rinkeby. 1973-1994 bodde jag där. Notera nu detta.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Häng på på lite SH körningar bara.... Spelar väl ingen roll att dom utgår från Medis eller vart det nu kan vara... Det gjorde jag efter at ha puttrat runt med min TDM på solokvisten 2 säsonger och sen hittade den här siten. Rekomenderas starkt. Håll utkik efter Benkars rundor. Dom e alltid bra.

Major Bif

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Hoj
Blåvit, R1000 K4. Yoshi Tri-oval bolt-on, Skidmarxz double bubble kåpglas. Bänkad vid 200mil, 155 SAE vid 11.000rpm.
Jag bor i Bromma, inte långt från Rinkeby. Bogesund i all ära men du borde haka till Rosenhill och den numera berömda Slingerbulten.
Vem vet man kanske stöter på en tjuvtränandes Roller i krokarna.
Det är ju alltid kul att köra ihop med r-hojar och lära sig nya vägar.

Last edited:

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Mattias skrev:
Intresseklubben: Jag är uppväxt i Rinkeby. 1973-1994 bodde jag där. Notera nu detta.

Min storebror heter Mattias, är född 1973 och bor numera i Hammarbyhöjden :skrämd
Men jag vet från ganska så säkra källor att han är uppvuxen i Östersund. :hihi

KaZ

Skyll på knäskrap i örat!!?!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
hojlös
Esquire skrev:
Min storebror heter Mattias, är född 1973 och bor numera i Hammarbyhöjden :skrämd
Men jag vet från ganska så säkra källor att han är uppvuxen i Östersund. :hihi

jag e född 1973, och kommer oxå ifrån Östersund!! Undras om man känner karln!?!

Jag bor juh i Jakan för tillfället... orkar inte flytta in i min 1:a på söder... jobbit :död nu när det e sommar och när man snart ska ha semester vill man bara köra hoj å lata sig.

Så... gör som det skrevs tidigare... håll utkik under "träffar och samåkning" det dyker upp lite åkningar där när som helst!
Ikväll kommer det vara en del SH-folk på DinMC I sollentuna efter 18.00 oxå! =) :tummenupp

Bikacapa

SH Fånge nr 4748
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
GSXR 1000 K5, CRF 450 XM
KaZ skrev:

Jag bor juh i Jakan för tillfället... orkar inte flytta in i min 1:a på söder... jobbit :död nu när det e sommar och när man snart ska ha semester vill man bara köra hoj å lata sig.

Så... gör som det skrevs tidigare... håll utkik under "träffar och samåkning" det dyker upp lite åkningar där när som helst!
Ikväll kommer det vara en del SH-folk på DinMC I sollentuna efter 18.00 oxå! =) :tummenupp

Synd, jag väntar på nytt bakdäck just nu. Dessa kommer någon gång nästa vecka. Känner bara att abstinensen efter hojen växer och växer och växer. :sjuk

Bikacapa

SH Fånge nr 4748
Gick med
22 Sep 2003
Hoj
GSXR 1000 K5, CRF 450 XM
Mattias skrev:

Svar till intresseklubben:
Misstänkte det när jag sökte på "Rinkeby" i forumet tidigare och såg att du hade laddat upp en bild med byn på. Jag tror nog inte att jag har sett dig i trakterna.
Dels är jag 4 år yngre än du, dels bodde jag i Tensta 1994. Dock kul att det finns andra på forumet som är uppväxta häromkring.

RocketQueen

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Såld :(
RoLLER skrev:
Häng på på lite SH körningar bara.... Spelar väl ingen roll att dom utgår från Medis eller vart det nu kan vara... Det gjorde jag efter at ha puttrat runt med min TDM på solokvisten 2 säsonger och sen hittade den här siten. Rekomenderas starkt. Håll utkik efter Benkars rundor. Dom e alltid bra.

Du är min idol Roller. Bäst på att slanga! :D

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
KaZ skrev:
Gick du på Parkskolan så finns det ju en viss risk...

Allex

Ny medlem
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
sålde och ångrar!
Bor i närheten
Kan haka på när det finns väder för det
behöver upptäcka lite nya slingervägar!

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...