, fast lila depåstöd är i en klass för sig, Übergay!Gulsnabbtrajja skrev:Är inte färgmatchning lika gay som lila depåstöd?
självklart, alltidtassen skrev:värre egotråd får man leta efter...tittar ni i skylltfönstren också för att se hur det speglar sig när ni passerar ??
Givetvis, gör inte alla det, kan knappt gå förbi ett skyltfönster utan att kolla så att allt står rätt tilltassen skrev:värre egotråd får man leta efter...tittar ni i skylltfönstren också för att se hur det speglar sig när ni passerar ??
Tom skrev:VM i att lyfta gamla trådar ?
Fast jag måste passa på att inflika att oljedroppen numera inte gör skäl för sitt uttalande högre upp i tråden.
Iceman1975 skrev:När jag köpte stället hade jag en röd Honda...
http://www.sporthoj.com/gallery/uploaded/489/small_poooser1.jpg
OLJEKYLD GSXR skrev:Ingår förstoringsglas till bilden?
Iceman1975 skrev:Om du kollar vart länken kommer ifrån..
Kolla i galleriet under poooosers så får du en feting bild att ha som skrivbordsunderlägg..
Tom skrev:Sådär små skrivbord finns väl inte längre, de dog väl ut samtidigt med VIC20 ?
Men du hade ju kunnat använda denna länk istället: http://www.sporthoj.com/gallery/viewphoto.php?id=7161
Iceman1975 skrev:Jaja.. okej då! Är inget datasnille..
Å du har så satans snygg hoj att jag likviderar någon snart för att få pengar till en.sandstream skrev:Blåvita Alpinestars-handskar står på önskelistan och stövlarna är bytta mot ett par modernare med ordentliga skydd.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|