Vet att det går en bil från Karlskrona, de kanske har plats över... Ska jag sätta dig i kontakt?Tyvärr för långt bort för min del, annars är initiativet i sig sketfränt.
Vet att det går en bil från Karlskrona, de kanske har plats över... Ska jag sätta dig i kontakt?Tyvärr för långt bort för min del, annars är initiativet i sig sketfränt.
Klona dig?Tror det skiter sig oavsett om man kan dricka vanlig öl utan mat, thé eller whatever. Hade tydligen andra åtaganden. Men det kan också skita sig har jag erfarit under livet!
Snyggt! Då kanske fler kommerLade det som en nyhet på startsidan (går inte fästa "trådar" på startsidan)
Vilken tid på kvällen börjar det? Har dottern denna vecka så blir "plötsligt" jag kan dyka över
Var du där och inte kommer ihåg nåtHände det något bizzart eller?
Det har ju iofs hänt på sporthojsfest tidigare, men tyvärr inte denna gång!Var du där och inte kommer ihåg nåt
- Vad använde du den där taggen till på festen? (om jag nu vill veta..)
Spela gitarr?- Vad använde du den där taggen till på festen? (om jag nu vill veta..)
Man kan ju undra vad som hände eller kanske mer vad som INTE hände ?Ingen som var där som vill berätta om partajet?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|