Gummianka
Ny medlem
Nu har jag lyssnat lite på synpunkterna och kommit fram till att det kanske inte finns så många arrangemang för oss sporthojsdårar i skåne. Inte många alls. Finns där något intresse av att göra en riktigt stor happening i skåne i form av ett arrangemang med artister fylle och utställningar av hojar en riktig bikerboyz träff? eller är det bara töntigt?
Inträde okänt men runt 150-200 och någon riktigt eller flera riktigt stora artister. happening utomhus/inomhus käka god mat? 4-5 välfyllda barer och 800 till 1000 man?
Är detta en dröm eller låter det som som jag hade fått uppbackning av er här på sporthoj?
detta är precis som ungdomsarrangemanget fast med sprit och er själva som gäster samt en riktigt stor artist
Förslag på artist? annars kan jag nog ordna några bra men mottages mer än gärna
Andreas
Inträde okänt men runt 150-200 och någon riktigt eller flera riktigt stora artister. happening utomhus/inomhus käka god mat? 4-5 välfyllda barer och 800 till 1000 man?
Är detta en dröm eller låter det som som jag hade fått uppbackning av er här på sporthoj?
detta är precis som ungdomsarrangemanget fast med sprit och er själva som gäster samt en riktigt stor artist
Förslag på artist? annars kan jag nog ordna några bra men mottages mer än gärna
Andreas