bikerwoman
Bannad
Hallåååå, har ni inte börjat få lite vårfestkänslor nu????
bikerwoman skrev:1876336Lördagen den 6 maj är det s.k. mc-dagar på Barkaby flygfält där flera stora mc-handlare och SMC stockholm kommer att ha en ny, roligare form av avrostning samt provkörningar av nya hojar + utställningar etc.etc.
Eftersom vår klubb MCE, www.mce.se (ny bättre,uppdaterad hemsida på g..) ,är hemmahörande i Järfälla inte långt från flygfältet tänkte vi anordna en SPORTHOJSFEST denna kväll i vår stora ,trevliga klubbkåk!
Tanken är att vi får till en dunderfest med liveband i trädgården, DJ inne, hojspränging vs bilsprängning och andra kul tävlingar på vår stora tomt samt naturligtvis massor av god mat och öl!
En cateringfirma kommer att finnas på plats och sälja nygrillade hamburgare samt lite andra enklare tilltugg.
Burn-platta kommer att finnas för er som tycker att ni har ett alldeles för lågt däckkonto
Gratis inträde, men stripteasen kommer att kosta en peng
Massor av fina lotteripriser är skänkta av MC-bolaget,Stigenbergs och BIKE !!
Vi kommer att börja lotteriförsäljningen vid vårt klubbtält på Barkabydagen!
Vi är ca 90 medlemmar i klubben som består av mestadels sporthojs och enduroåkare och vi vill nu tillsammans med er lära känna lite fler hojåkare i stockholmstrakten!
Om ni har planer på att komma så skriv gärna upp er på "anmälningslistan" somm finns längre ner i tråden så får vi en uppfattning om hur många som kommer
/Bikerwoman, ordis i MCE
bikerwoman skrev:2074393Hallåååå, har ni inte börjat få lite vårfestkänslor nu????
Mattias skrev:2079952Nä, jag går till Rapido istället.
Jaa..bikerwoman skrev:2080004Vaffådådå? Krypavstånd?
Mattias skrev:2080152Jaa..
...så vill jag även gå på denna, den var KANOOOOON!! =)bikerwoman skrev:2080157Latmask...e ju bara att krypa in i vårt armétält och sova där
Vi är 2 killer från Linköping som är lite sugna på fest, behöver man boka plats i tältet eller????bikerwoman skrev:2080157Latmask...e ju bara att krypa in i vårt armétält och sova där
HumAnyt skrev:1925960hade jag bott i fjollträsk hade jag ställt upp. Alltid vetat att 08r är klena, nu får man ju bevis för det bara kvinnor som klarar nåt där uppe tydligen
semheijn skrev:2080794Du har helt rätt tydligen!!!!! hade jag bott i närheten av 08 så hade du kunnat lita på att jag hade vart med men jag bor för långt bort men jävligt nära HOA!!!!HÖHÖHÖHÖHÖ i velinga velinga.....för jaevle bra för jaevla bra
plozzaa skrev:2080779Vi är 2 killer från Linköping som är lite sugna på fest, behöver man boka plats i tältet eller????
HelenaSthlm skrev:2080331...så vill jag även gå på denna, den var KANOOOOON!! =)
AXL ROSE skrev:209710021. Axl
Ska bli förbannat kul - lämnar nog bågen hemma - så man kan ta lite..........
bikerwoman skrev:2099952Nu är det hög tid att börja planera för att gå på århundradets största sporthojsfest
Kom igen! Skriv upp er på listan så vi vet hur mkt. öl vi måste köpa!!!
Förutom ni här på sporthoj kommer det ca. 100 pers
Som det ser ut nu så verkar det mest vara tjejer som ska gå tycker jag...vad är det för fel på er grabbar??
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|