Mc-Kille-25
Ny medlem
jag undrar varför inte lite närmare skåne.
dessutom billigare, fler folk och så,elleR?
Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
ehh... e du på riktigt eller?? närmre för vilka då?? för skåne ligge ju mitt i sverige.. förlåt det hade jag glömt!! Visst.. örebro ligger ju inte direkt mitt i heller.. men nämre för dom flesta, än att alla ska åka långt ner till danmark.Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
Mc-Kille-25 skrev:jag undrar varför inte lite närmare skåne.
Maffan kommer upp med pengar från ett par RR folk ... jag e på. Me like to burnout and boooose......blom skrev:fyll på fyll på fyll på och betala.. inte många dagar kvar nu
Mr K skrev:Maffan kommer upp med pengar från ett par RR folk ... jag e på. Me like to burnout and boooose......
eftersom det är svårt att få folk att åka så pass långt bara för att festa så tippar jag på 4-7stTERMINATOR skrev:hur många blir ni från RR???
det går nog att fixa till .. ialf i närheten... kan ju inte lova 100%Mr K skrev:Är det ok för fiskeboda att annordna en spontanburntävling? Jag kan nog fixxa sponsor till det ......
Har ni tillgång till däckkrängar grejjor?blom skrev:det går nog att fixa till .. ialf i närheten... kan ju inte lova 100%
Mr K skrev:Har ni tillgång till däckkrängar grejjor?
Kan man komma upp redan fredagen den 26e på EM/Kväll?
Kjelle skrev:OK, hårda fakta:
Vi behöver minst 100 betalande festprissar för att kunna köra i Fiskeboda som planerat, annars måste vi börja leta efter en plan B.
sismo skrev:Ojoj... Många rykten från förra årets MUF-tjohejsan i fiskeboda... Funderar starkt på att skriva upp mig, men ska höra med lite polare också innan.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |