oGGe
------
Lotta skrev:YES!!
Vad kul att just DU kommer Robban, din gamla upplänning. Du bryter inte på skånska nu va??? SKa bli kul att se dig igen.
Då har du din kväll räddad Robbi!
Lotta skrev:YES!!
Vad kul att just DU kommer Robban, din gamla upplänning. Du bryter inte på skånska nu va??? SKa bli kul att se dig igen.
oGGe skrev:Då har du din kväll räddad Robbi!
Lotta skrev:Sorry, men vi känner varandra sen några år tillbaka....
Kanske är det så att du inte har tjejkompisar som är glada att se dig igen efter att du har flyttat ifrån stan till en helt annan del av sverige. Men det har robban..... serru, såde så!
jojo, men ja sa att han skulle skicka PM till dig om det, om han gjorde det vet jag inte... Jag vill inte skriva upp honom, det får han göra själv men han sa att han skulle komma iallfall. Han håller säkert på och hör med sin sammlade trupp (wcx) vilka som ska med osv.TERMINATOR skrev:Miss_Orchidee]Jag har språkat med Rejvis och det rycktas att denne tänker glänsa med sin närvaro. Sa att hans skulle kontakta TERMINATOR
Klart att rejvis kommer, han och jag ska dansa samba och dricka öl
Jag kan fixa en jättesovsäck som jag kan dela med dem!!Miss_Orchidee skrev:Har en liten fråga....
Vi är tre brudar som kommer upp, men vi tänkte knata oss upp redan på fredagen så vi är pigga och utvilade dagen till ära. Går det att hyra stugan ytterliggare en natt?
Eller det kanske finns nån vänlig ensamstående snygging som kan tänka sig att erbjuda boende för 3 singeltjejer från Göteborg en natt?
saxat från eran egen hemsidablom skrev:hur gör vi med återbetalningen
Anmälan:
Man anmäler sig genom att betala in till PBRs postgirokonto - 129 55 26-6
När vi ser att din betalning är registrerad är din plats bokad!
Skriv ditt sporthojsnick så vi vet vem som betalat in. Anmälan är bindande. Anmälningsavgiften är ej återbetalningsbar.
Mr K skrev:saxat från eran egen hemsida
Alldeles riktigt. Man måste vara konsekventLurch skrev:...som det inte var länkat till i början på tråden. I tråden står inget om att man inte får tillbaka pengarna.
.
Lurch skrev:...som det inte var länkat till i början på tråden. I tråden står inget om att man inte får tillbaka pengarna..
Kjelle skrev:Såsåså, lugn och fin. Det hade vi givetvis fixat på något sätt i så fall. Men nu ser det ju ut att ordna sig, så nu kör vi bara fest-spåret som vanligt.
Många av dom som inte betalat är också PBR:are eller bekanta till sådana, och betraktas - - som "säkra" betalningar.
Vilket säger en del om mitt omdöme som kassör......
blom skrev:ja kom igen nu ni som inte betalat..
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|