Sporthojsfesten 2005

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Lurch skrev:
How much? 120 kr eller? Är det skillnad om man ligger bredvid eller på varandra? Hehe.
merkostnad uppstår först när man ligger MED varandra.
den som plankar in får antagligen stryk av perkulatorns nya teleskopbatong med kolfiberhandtag och titankula i toppen. det är deluxmodellen som har packboxar i teleskopfunktionen som torkar av blodet automatiskt. Smetfritt för vaktens bästa.

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
crashtestdummy skrev:
den som plankar in får antagligen stryk av perkulatorns nya teleskopbatong med kolfiberhandtag och titankula i toppen. det är deluxmodellen som har packboxar i teleskopfunktionen som torkar av blodet automatiskt. Smetfritt för vaktens bästa.

Ingen ska planka in, det är fusk och bestraffas enligt ovan! Jag ska inte ligga med nån heller, inte vad jag vet i alla fall...

Ullis skrev:
Om vi delar, då kan någon stackare som blivit utan få köpa min plats....dyrt naturligtvis, så vi får tbx insatsen :)

Ja, din plats får vi nog mer för än min! (Hans Vilnius: "Ingen visste varför, men så var det")

Kommer du ihåg att du lovat mig kaffe i en annan tråd? Jag åker igenom Uppsala den 24-25/8 nån gång och ska leverera en grej till Kryptonitkillen!

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
blom skrev:

saker har en tendens att lösa sej, så du ska inte hänga läpp....än :)

Lurch skrev:
Kommer du ihåg att du lovat mig kaffe i en annan tråd? Jag åker igenom Uppsala den 24-25/8 nån gång och ska leverera en grej till Kryptonitkillen!

Nope, minns ej....men säger du det, då är det säkert så.
Klart du får kaffe, meddela mej i tid när du e på G bara.

Last edited:

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
crashtestdummy skrev:

HAHAHAHAHAHA dåre, jag är ju snäll vakt :4skrika :4skrika

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Min tjej ville inte hänga med, så en av mina platser (med övernattning) finns till förfogande. Eftersom tjejer är under-representerade på festen får ni företräde.
Sängplatserna är ju inte numrerade, så du behöver inte sova tillsammans med mig :rodnar. (tjejen skulle ändå inte uppskatta det... :fatta! )
PM:a mig.

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
Är det tillåtet att hälsa på och ta sig en titt bara? eftersom man är lite för ung för det hela :Bugar Bor ju faktiskt i örebro :tuttar

JAKE

Dr:JaKe
Gick med
28 Oct 2004
Hoj
Yamaha R1 Kawasaki zx7-R Ducati Monster 900 Ducati monster 800 Yamaha XT 600 KTM 660 Suzuki T250R CF Moto 625 Yamaha SR500
Ja snart är det dax! blir min 1:a sh-fest! någon som har ngt smaskigt kul att berätta från tidigare tillstälningar !? Kom med ngt skoj som övertygar chefen om att jag ska åka?... har ju pröjsat in så det vore ju kul att komma och inte bara sponsra för att att ni ska ha kul!: ) några från uppsala som ska dit?

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
JAKE skrev:
Ja snart är det dax! blir min 1:a sh-fest! någon som har ngt smaskigt kul att berätta från tidigare tillstälningar !? Kom med ngt skoj som övertygar chefen om att jag ska åka?... har ju pröjsat in så det vore ju kul att komma och inte bara sponsra för att att ni ska ha kul!: ) några från uppsala som ska dit?

ta med honom så får han se varför du ville åka

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
TERMINATOR skrev:
det sköter barpersonalen som vi har hyrt in

Jo!!det förstod jag:) Vette fan hur jag ska göra,är sugen men hojen är paj och jag måste isåfall ta bilen,sen vill jag helst inte åka själv.

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år