Ullis
Ny medlem
Lurch skrev:I min säng finns det plats beroende på vem som behöver...
Om vi delar, då kan någon stackare som blivit utan få köpa min plats....dyrt naturligtvis, så vi får tbx insatsen
Lurch skrev:I min säng finns det plats beroende på vem som behöver...
merkostnad uppstår först när man ligger MED varandra.Lurch skrev:How much? 120 kr eller? Är det skillnad om man ligger bredvid eller på varandra? Hehe.
va jag som.... hmmm jajaUllis skrev:Om vi delar, då kan någon stackare som blivit utan få köpa min plats....dyrt naturligtvis, så vi får tbx insatsen
blom skrev:va jag som.... hmmm jaja
crashtestdummy skrev:merkostnad uppstår först när man ligger MED varandra.
den som plankar in får antagligen stryk av perkulatorns nya teleskopbatong med kolfiberhandtag och titankula i toppen. det är deluxmodellen som har packboxar i teleskopfunktionen som torkar av blodet automatiskt. Smetfritt för vaktens bästa.
Ullis skrev:Om vi delar, då kan någon stackare som blivit utan få köpa min plats....dyrt naturligtvis, så vi får tbx insatsen
blom skrev:sova ihop
Lurch skrev:Kommer du ihåg att du lovat mig kaffe i en annan tråd? Jag åker igenom Uppsala den 24-25/8 nån gång och ska leverera en grej till Kryptonitkillen!
Ullis skrev:saker har en tendens att lösa sej, så du ska inte hänga läpp....än
QUOTE]
crashtestdummy skrev:merkostnad uppstår först när man ligger MED varandra.
den som plankar in får antagligen stryk av perkulatorns nya teleskopbatong med kolfiberhandtag och titankula i toppen. det är deluxmodellen som har packboxar i teleskopfunktionen som torkar av blodet automatiskt. Smetfritt för vaktens bästa.
du vet att jag också har jobbat på g-vik...TERMINATOR skrev:HAHAHAHAHAHA dåre, jag är ju snäll vakt
crashtestdummy skrev:du vet att jag också har jobbat på g-vik...
I was a bad vakt...
ingen är för ung komma för bi kostar 120krYoMatic skrev:Är det tillåtet att hälsa på och ta sig en titt bara? eftersom man är lite för ung för det hela Bor ju faktiskt i örebro
blom skrev:ingen är för ung komma för bi kostar 120kr
JAKE skrev:Ja snart är det dax! blir min 1:a sh-fest! någon som har ngt smaskigt kul att berätta från tidigare tillstälningar !? Kom med ngt skoj som övertygar chefen om att jag ska åka?... har ju pröjsat in så det vore ju kul att komma och inte bara sponsra för att att ni ska ha kul!: ) några från uppsala som ska dit?
blom skrev:ingen är för ung komma för bi kostar 120kr
twinner skrev:får man handla i baren då??
TERMINATOR skrev:det sköter barpersonalen som vi har hyrt in
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |