Sporthojsfesten 2005

RSV_Ante

Fort är kul...
Gick med
3 Sep 2003
Hoj
Varadero -99, Tengai -91, Pegaso -05
hemma igen...

För ca 25 minuter sedan lämnade jag OKQ8 i Värnamo, samtidigt drog gänget ifrån RR vidare söderut. Dat blev en längre dag än väntat, vi lämnade Fiskeboda först kl 16.00 (en av oss var inte i körbart skick ens då, varpå han blev bitch..)

När vi var klara på Eurostop för avfärd, efter diverse mekande etc visade det sej att en hoj fick lämnas kvar. Således blev avfärden senarelagd igen. V lämnade Örebro vid strax efter 19...

Hoppas ni alla hafte en lika strålande helg som jag!

Vi ses igen......

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Jamen gokväll! 2130 var man hemma, blöt och kall men nöjd. Trippen stannade på 175 mil...

:rolleyes: :kocko

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ok, det är alltså nu man ska sluta & visa sej här :rolleyes:

Naturligtvis hade jag ju väntat mej en del, men inte så mycket... :brinnerup

Enda man kan tacka för, det är att det inte finns kort på vurpan från scenen med Blom. Vi fick tydligen med en oss en högtalare av bara farten också.

Kul var det iaf, hoppas på en repris nästa år....utan diverse blessyrer då.

Tack PBR!!

Last edited:

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Ullis skrev:
Enda man kan tacka för, det är att det inte finns kort på vurpan från scenen med Blom. Vi fick tydligen med en oss en högtalare av bara farten också.

Tack PBR!!
:rolleyes: :brinnerup sånt som händer :D

det gick ju bra ialf

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Ullis skrev:
Ok, det är alltså nu man ska sluta & visa sej här :rolleyes:

Naturligtvis hade jag ju väntat mej en del, men inte så mycket... :brinnerup

Tack PBR!!

blom skrev:
:rolleyes: :brinnerup sånt som händer :D

det gick ju bra ialf

Men dasspapperet i mitt stora hus, det gjorde ni minsann slut på!

:4skrika :mad:

:rolleyes:

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Jaha, nu har man äntligen kommit hem och fått sova lite. Ca. 01.30 parkerade vi i garaget och då åkte vi ändå vid 12 tiden, fast vi körde väl inte rakaste vägen hem utan tog det lugnt och körde lite som vi ville.

Måste tacka PBR för en bra fest :fyllisar Och även ett tack till bandet som rockade på bra. :yoparty

Till er andra, kul att se lite ansikten bakom namnen, nu har man en helt annan bild av er... På kameran :lol

Ses nästa gång men då förhoppningsvis med fler Umebor i släptåg :whip

//Thommy

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Ouroboros skrev:
Jaha, nu har man äntligen kommit hem och fått sova lite. Ca. 01.30 parkerade vi i garaget och då åkte vi ändå vid 12 tiden, fast vi körde väl inte rakaste vägen hem utan tog det lugnt och körde lite som vi ville.

Måste tacka PBR för en bra fest :fyllisar Och även ett tack till bandet som rockade på bra. :yoparty

Till er andra, kul att se lite ansikten bakom namnen, nu har man en helt annan bild av er... På kameran :lol

Ses nästa gång men då förhoppningsvis med fler Umebor i släptåg :whip

//Thommy

Kul att du gillade det.:)

Grymt jobbat att åka hela vägen från Ume...det är hårt material däruppe helt klart.

MikkE

Guest
Ouroboros skrev:
//Thommy
Bara några mil alltså ;)
jävligt kul att ni kom ända därifrån. Hårdrock! :yoparty

MikkE

Guest
Ullis skrev:
Hur gick det egentligen, fotot förtäljer inte om du fick behålla kallingarna på eller inte :D
Haha. jag väntar på att få massa foton som jag ska lägga upp. Och hur det blev med kallingarna har jag ingen aning om. Var de nere också?? :confused: :va

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg
Lurch skrev:
Men dasspapperet i mitt stora hus, det gjorde ni minsann slut på!

Men varför sa du inget?
Vi hade ju köpt hur mycket som helst. Du kunde fått 10 rullar själv om du ville. :D

Nästa gång är det bara fråga om du saknar något på festen.
We got it covered. :tummenupp

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Supersport(touring)
Eftersom gamla gubbar är sega i starten så har det mesta redan sagts, men jag kopierar detta från bild-tråden och lägger det här också:

Tack allihopa för att ni kom, och hjälpte oss göra årets SH-fest till den kanontillställning som den blev. Vi hade jäkligt roligt, och att döma av vad vi såg (och alla bilder) verkade ni ha det också! :banana :fyllisar :tuttar

Tack också Brutus-mannen och gänget i bandet för en för jävla bra show. Massor av bra låtar, bra musikmix och ett superproffsigt framförande. Vi i PBR gör :Bugar :Bugar :Bugar . Hoppas ni kan tänka er komma igen. Nästa år tänkte vi vara i....

Fiskeboda....nej förresten, det går nog inte..
Gustavsviks camping....nää, dom sa visst nej redan första året..

Äh, vi återkommer om detta. :D

Bifogat

• IMG_8602[2].sized.jpg
    IMG_8602[2].sized.jpg
    96.1 KB · Visningar: 80

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Kjelle skrev:
Tack också Brutus-mannen och gänget i bandet för en för jävla bra show. Massor av bra låtar, bra musikmix och ett superproffsigt framförande. Vi i PBR gör :Bugar :Bugar :Bugar . Hoppas ni kan tänka er komma igen. Nästa år tänkte vi vara i....

Fiskeboda....nej förresten, det går nog inte..
Gustavsviks camping....nää, dom sa visst nej redan första året..

Äh, vi återkommer om detta. :D

Tack själv Kjelle!

Jag missade iofs din genomgång i år, men jag vet ju sedan tidigare att det är mycket nyttiga saker som nämns. Ett hedervärt initiativ av dig som jag hoppas blir ett stående inslag varje år.

Självfallet kommer vi gärna tillbaka och lirar nästa år. Helfestligt arr. och som vanligt gott om kul folk. Det enda man kan gnälla över är väl att man får hålla sig ganska nykter.;)

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Kyckling skrev:
Men varför sa du inget?
Vi hade ju köpt hur mycket som helst. Du kunde fått 10 rullar själv om du ville. :D

Nästa gång är det bara fråga om du saknar något på festen.
We got it covered. :tummenupp

Haha, jo jag vet att det fanns papper. Problemet var att jag hade tillräckligt när jag lade mig kl 0200, men sen ringde Blom på dörren klockan 0400... När jag vaknade på morgonen var det slut och jag var skitnödig... Bara att klä på sig och åka och hämta nere hos er... Jag vill vakna, skita, äta och SEN klä på mig! Damn you Blom... Nästa år ska jag gömma en rulle under kudden...

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Lurch skrev:
Haha, jo jag vet att det fanns papper. Problemet var att jag hade tillräckligt när jag lade mig kl 0200, men sen ringde Blom på dörren klockan 0400... När jag vaknade på morgonen var det slut och jag var skitnödig... Bara att klä på sig och åka och hämta nere hos er... Jag vill vakna, skita, äta och SEN klä på mig! Damn you Blom... Nästa år ska jag gömma en rulle under kudden...
:rofl :lol :pannkyss

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Ullis skrev:

Tack PBR!!
Den bilden cirkulerar nu,, :hihi

MC00F är fotograf och bilden finns numera runt om i detta land... inget illa men skitball bild :tummenupp :hihi :rofl

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept