blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
tack igen alla
sånt som händerUllis skrev:Enda man kan tacka för, det är att det inte finns kort på vurpan från scenen med Blom. Vi fick tydligen med en oss en högtalare av bara farten också.
Tack PBR!!
Ullis skrev:Ok, det är alltså nu man ska sluta & visa sej här
Naturligtvis hade jag ju väntat mej en del, men inte så mycket...
Enda man kan tacka för, det är att det inte finns kort på vurpan från scenen med Blom. Vi fick tydligen med en oss en högtalare av bara farten också.
Kul var det iaf, hoppas på en repris nästa år....utan diverse blessyrer då.
Tack PBR!!
blom skrev:sånt som händer
det gick ju bra ialf
Lurch skrev:Men dasspapperet i mitt stora hus, det gjorde ni minsann slut på!
blom skrev:sånt som händer
det gick ju bra ialf
Ouroboros skrev:Jaha, nu har man äntligen kommit hem och fått sova lite. Ca. 01.30 parkerade vi i garaget och då åkte vi ändå vid 12 tiden, fast vi körde väl inte rakaste vägen hem utan tog det lugnt och körde lite som vi ville.
Måste tacka PBR för en bra fest Och även ett tack till bandet som rockade på bra.
Till er andra, kul att se lite ansikten bakom namnen, nu har man en helt annan bild av er... På kameran
Ses nästa gång men då förhoppningsvis med fler Umebor i släptåg
//Thommy
Bara några mil alltsåOuroboros skrev:Jaha, nu har man äntligen kommit hem och fått sova lite. Ca. 01.30 parkerade vi i garaget och då åkte vi ändå vid 12 tiden, fast vi körde väl inte rakaste vägen hem utan tog det lugnt och körde lite som vi ville.
//Thommy
MikkE skrev:Hårdrock!
Haha. jag väntar på att få massa foton som jag ska lägga upp. Och hur det blev med kallingarna har jag ingen aning om. Var de nere också??Ullis skrev:Hur gick det egentligen, fotot förtäljer inte om du fick behålla kallingarna på eller inte
Lurch skrev:Men dasspapperet i mitt stora hus, det gjorde ni minsann slut på!
Kjelle skrev:Tack också Brutus-mannen och gänget i bandet för en för jävla bra show. Massor av bra låtar, bra musikmix och ett superproffsigt framförande. Vi i PBR gör . Hoppas ni kan tänka er komma igen. Nästa år tänkte vi vara i....
Fiskeboda....nej förresten, det går nog inte..
Gustavsviks camping....nää, dom sa visst nej redan första året..
Äh, vi återkommer om detta.
Kyckling skrev:Men varför sa du inget?
Vi hade ju köpt hur mycket som helst. Du kunde fått 10 rullar själv om du ville.
Nästa gång är det bara fråga om du saknar något på festen.
We got it covered.
Lurch skrev:Haha, jo jag vet att det fanns papper. Problemet var att jag hade tillräckligt när jag lade mig kl 0200, men sen ringde Blom på dörren klockan 0400... När jag vaknade på morgonen var det slut och jag var skitnödig... Bara att klä på sig och åka och hämta nere hos er... Jag vill vakna, skita, äta och SEN klä på mig! Damn you Blom... Nästa år ska jag gömma en rulle under kudden...
Den bilden cirkulerar nu,,Ullis skrev:Enda man kan tacka för, det är att det inte finns kort på vurpan från scenen med Blom. Vi fick tydligen med en oss en högtalare av bara farten också.
Kul var det iaf, hoppas på en repris nästa år....utan diverse blessyrer då.
Tack PBR!!
jag gillar den skarptMaffan skrev:Den bilden cirkulerar nu,,
MC00F är fotograf och bilden finns numera runt om i detta land... inget illa men skitball bild
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|