blom skrev:
Täcke sa jag....ingenting annat.....
blom skrev:
vad betyder hemma hos digLotta skrev:Täcke sa jag....ingenting annat.....
blom skrev:vad betyder hemma hos dig
blom skrev:vad betyder hemma hos dig
Mattias650 skrev:Har bestämt för mig att det fanns filtar. Bara att dra ett påslakan över!
Lotta skrev:Ok, saker som är bra att veta. Jobbigt att släpa på grejjor i onödan. Och om det inte skulle finnas så är det väl kanske alltid någon med sovsäck som skulle kunna avvara sitt täcke. Kanske.....
Lotta skrev:Ok, saker som är bra att veta. Jobbigt att släpa på grejjor i onödan. Och om det inte skulle finnas så är det väl kanske alltid någon med sovsäck som skulle kunna avvara sitt täcke. Kanske.....
Ullis skrev:Läser & läser.....men fattar fan inte vad du skriver
Tänkte du rätt, fast de blev fel...eller tänkte jag rätt....fast det blev ändå fel ( hål i huvve)
Gör om, gör rätt.....inte släpa med, utan stoppa ned....en tunn sovsäck på ca 3-400 g, tänk på att det ska flåsas ihop med 18 pers till under samma tak.
Brutus skrev:Ville bara säga att du hade en höjdaravatar.
Lotta skrev:Lägg av!! Här ska fan inte flåsas!
Jo, jag menade om det var så att det fattades ett täcke i min säng så tar jag ditt eftersom du har sovsäck.....Fixat och klart!!
Ullis skrev:Jämän du skriver ju....OM det inte skulle finnas, då kanske någon annan kan avvara sitt...eller att jag skulle avvara mitt?? Om det INTE finns, då lär ju varken du, jag eller någon annan ha nåt täcke....eller??
( nu e de fan inte bara jag som har hål i huvve ? )
Lotta skrev:
Nämen!! Tre månader kvar och det råder totalförvirring........redan.
Vi tänker olika Ullis. DU tänker det finns INGA täcken, Jag tänker det finns täcken/filtar men kanske inte till alla sängar. (enligt tidigare inlägg)
Det här blir nog bra. Undrar om vi tar oss dit överhuvudtaget Ullis....
Lurch skrev:Ta det lugnt, jag och nickname kommer och vi har passerat 30 båda två. Vi lär väl vara två "grumpy old men" efter dryga 55 mil på hojarna...
.
blom skrev:det har även tillkommit paintball till festen nu
ja det blir nog kul ni som har frågor ang paintballen kan pm:a matte_r6Brutus skrev:Sweet.. Jag är på som en hel jävul...
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|