Sporthojsfesten 2005

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
An3Azz skrev:
Gör sällskap med oss Östersundare i Sundsvall, så kör vi ilag resten av sträckan vettja :yoparty

Om vi inte åker den roligare och närmare vägen genom inlandet? :)

.

HOJBOY

Team Knubbsäl
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
GSXR 1000 -04
VRM Roffe skrev:
Du som kommer ner till Mälardalen från dom nordligare bräddgraderna behöver inte oroa dig alls......
Låter kul som f-n,trevligt folk å n vattu-hal trestreckare är ju alltid skoj :fyllisar

Gabor

Guest
Metalmotard skrev:
Det behövs ju ett rejält tungt å gungigt dödsmetallband på den här festen
så att alla norrlands glider ner ännu finare!
Boka in MASUGN! Hah. Reklam. No shit!
www.masugn.com

Ring eller maila så spelar vi förband till RON å grabbsen =)

Bra kom å lira, vrm roffe och jag tar med 13 olika whiskey sorter, sen ska det bli kulturafton...... :tungan :yoparty

Visst ja, betalr nu ,före 23.. :Bugar

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Jag blir lite orolig när inte Fluppen är uppskriven...kommer att kännas tomt utan en 50-liters dunk på borden...:(

Mr_White

Medlem
Gick med
17 May 2004
Hoj
Triumph Daytona 955i -01
blom skrev:
Då var allt planerat och klart till sporthoj.com festen 2005!

Den kommer att äga rum på Fiskeboda den 27/28 aug som ligger strax utanför Örebro. Priset är satt till 270 kr och då inkluderar det boende,pub,restaurant- tält och ett band som spelar "RON and the flying tändhatt". Bor gör man i stugor precis som vi gjorde på festen 2003. I varje stuga så finns det toalett,dusch,kyl/frys och spis. Vi kommer även att ordna fram grillar så man kan brassa sitt käk där om man vill. Anläggningen ligger precis vid en sjö så ta med badbrallorna . Vi kommer även att ha lite utlottningar av några prylar
det kommer även finnas möjligheter att spela paintball.
Priset för detta är 270kr inkl allt utom mat och dryck. Vi blev bara tilldelade 133 platser i år så det är först till kvarn som gäller!!!!!

För er som inte hittar dit så kommer det finnas folk vid Eurostop Örebro från kl 12,30 fram till ca 15,00, där man även kan äta/tanka och handla på systembolaget mm. Därefter åker vi gemensamt ut till Fiskeboda.....

Länk till Fiskeboda. www.fiskeboda.org

Hur anmäler man sig då?
Jo man sätter in 270kr på pgnr = 1295526-6 och skriver sitt nick.
Och sedan skriver ni upp er på listan här nere. SISTA ANM: DAG 24 JUNI!!

För övriga frågor kontakta någon i PBR!

Väl mött blom med PBR.

Jag tänkte planka in :D

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
Mr_White skrev:
Jag tänkte planka in :D

Prova får du se vad som händer, samtliga vakter är handplockade av mej, dom kommer från ryska och polska undrevärden, behöver väl inte säga mer hoppas jag

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
HOJBOY skrev:
Festa och träffa polare är ju alltid kul :banana ,men fan jag känner ju ingen,å sitta själv i ett hörn å skåla kan bli enformigt.Ni verkar ju alla känna varandra.Är festen från freda,el är det bara lör - sön???undrar bara,eftersom det är ju några mil från Umeå.
Sitter själv gör man aldrig i det här sällskapet kan ja lova. Du vet väl hur hojfolk är. pratar med allt och alla, och det är kanon :tummenupp

Nu betalar jag :)

markstedt79

Ny medlem
Gick med
27 May 2005
Hoj
plastraket
blom skrev:
Då var allt planerat och klart till sporthoj.com festen 2005!

Den kommer att äga rum på Fiskeboda den 27/28 aug som ligger strax utanför Örebro. Priset är satt till 270 kr och då inkluderar det boende,pub,restaurant- tält och ett band som spelar "RON and the flying tändhatt". Bor gör man i stugor precis som vi gjorde på festen 2003. I varje stuga så finns det toalett,dusch,kyl/frys och spis. Vi kommer även att ordna fram grillar så man kan brassa sitt käk där om man vill. Anläggningen ligger precis vid en sjö så ta med badbrallorna . Vi kommer även att ha lite utlottningar av några prylar
det kommer även finnas möjligheter att spela paintball.
Priset för detta är 270kr inkl allt utom mat och dryck. Vi blev bara tilldelade 133 platser i år så det är först till kvarn som gäller!!!!!

För er som inte hittar dit så kommer det finnas folk vid Eurostop Örebro från kl 12,30 fram till ca 15,00, där man även kan äta/tanka och handla på systembolaget mm. Därefter åker vi gemensamt ut till Fiskeboda.....

Länk till Fiskeboda. www.fiskeboda.org

Hur anmäler man sig då?
Jo man sätter in 270kr på pgnr = 1295526-6 och skriver sitt nick.
Och sedan skriver ni upp er på listan här nere. SISTA ANM: DAG 24 JUNI!!

För övriga frågor kontakta någon i PBR!

Väl mött blom med PBR.
kan man glida solo ? men det finns folk från sth eller hur

VRM Roffe

Nordisk och Svensk Mästare 50cc Classic
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Gröna faran,Suzuki GSX1100R Minarelli Silverbullit Derbi 70cc RS-125
markstedt79 skrev:
kan man glida solo ? men det finns folk från sth eller hur

Stackars noll8or vilse i pannkakan så fort dom är utanför tullarna så måste måste dom ha någon att hålla i handen

*ASGARV*
Vi får väl ha ett uppsamlingsheat i Enköpingsrondellen så att alla kör åt rätt håll......*L*

:hihi :rofl

HumAnyt

fort ibland.
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
GSXR-1000 K4 enbart :( (räknas monkybike -78 honda?:)
någon från skövde med omnejd som ska dit heller? jag är sugen med vet inte om jag kan än bara... tagit ut massa ledighet redan... måste jobba för att kunna köra :huvet sugen som attan.... :banana

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
HumAnyt skrev:
någon från skövde med omnejd som ska dit heller? jag är sugen med vet inte om jag kan än bara... tagit ut massa ledighet redan... måste jobba för att kunna köra :huvet sugen som attan.... :banana
dra ihop ett gäng och kom.. blir kul :banana

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
zero
tiden rusar mot den 24 juni, det finns ett antal platser som måste fyllas för att festen ska gå att genomföra, så ni som inte är uppskrivna men är sugna ta och skriv upp er nu så vi inte behöver ställa in

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år