blom skrev:kan säga som så att det blir förmodligen i slutet av juli eller början av aug.. mer info kommer innom kort
Bara det inte blir när det är Bike week i Karlskoga.
blom skrev:kan säga som så att det blir förmodligen i slutet av juli eller början av aug.. mer info kommer innom kort
cool_adde skrev:ett helrör(till sig själv) som inträde vore ju en bra idé... skämt å sido. Jag skulle gärna komma om man får plats i någon bil. Men det är nog inget problem...
Det beror ju såklart på när den blir planerad. Vinter=bil vår/sommar=hojp.grip skrev:BIL??? Var det inte sporthojsfest
cool_adde skrev:Det beror ju såklart på när den blir planerad. Vinter=bil vår/sommar=hoj
klart det inte blir då vi bor väl mer eller mindre på G-åsenMrGooFy skrev:Bara det inte blir när det är Bike week i Karlskoga.
Kyckling skrev:Festen är preliminär-planerad till andra delen av säsongen.
Så det är lääänge kvar innan det ska attacksupas i våran regi
Haha, ja så kan det gå... Det är ju inte direkt så att alla vägar bär till H-stad heller =)Mavve skrev:Vi körde nog allt lite galet
Men hem kom vi. Jag stannade till i Halmstad o gasa lite med nårra därifrån på kvällen så hemresan var inte helt bortkastad.
Men äsch... Bara för att jag inte orkar läsa hela tråden...EBS skrev:Juli/aug känns som sommar va.
Bikerbitch skrev:23 augusti har det ju alltid varit rajraj. Lägg inte festen när det är mcträffar bara. Ve och fasa!
Det enda jag var lite missnöjd med vid Fiskeboda var att det blev så utspritt.
Många försvann till sina stugor och satt inte nere vid partytältet.
Det som är mest synd är att folk alltid sitter i sina grupper där man känner varann, svårt att kanske råda bot på det dock..
Mavve skrev:Äsch vaddå då?
Alla kna inte gilla alla.
I göteborg blev det ju slagsmål tom. Och? Som om alla ska vara värsta vänner bara för att man kör hoj lr?
Men du kan få sitta i mitt gäng en liten stund sen BB mot kvällen om du vill?
har du ingen hoj, åk bilKarlJohan skrev:Jag kommer bara jag fixar transport på nåt sätt.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |