Sporthojsfolk på MC-Mässan (bilder här)

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Chralle gled runt i kawatröja (tror jag) Sedan Rickard Rydell svepte förbi, men han var nog "besökare" hm....

Du får nog spana i smc-seniorernas monter*, de var ju lite åt "mature" hållet, inte så mycket fjortis..... :)

*inge ont om dessa herrar

GSXR1100R skrev:
Vilken monter hade dom sötaste killarna :kär

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Freddy Papunen är ung, kanske nåt för dig GSXR1100RRRRR? Han gillar att prata snusk också.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
GSXR1100R skrev:
Kommer valmers upp på Mässan i helgen, eller är han rädd att ingen begriper hans dialekt :tungan
Personer från gröt-i-halsen-land ska nog vara försiktiga med uttalanden härvidlag.

HanneZ

Guest
Ne ja måste fråga nu asså, valmers o GSXR1100R e ni pappa o son eller nåt? Tycker mig se liknande drag på era porträtt?!?!?!

:D

/ Hannes

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
valmers skrev:
Personer från gröt-i-halsen-land ska nog vara försiktiga med uttalanden härvidlag.
Jag är Stolt Norrlänning, ska kanske flytta hem snart igen...

(om det inte vore för alla jävla mygg i Norrland)

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
HanneZ skrev:
Ne ja måste fråga nu asså, valmers o GSXR1100R e ni pappa o son eller nåt? Tycker mig se liknande drag på era porträtt?!?!?!

:D

/ Hannes
Har du bröst :va

HanneZ

Guest
haha, ja trodde de va ganska givet att det inte var jag på min avatar, men ja e inte lika säker om din :D

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
HanneZ skrev:
haha, ja trodde de va ganska givet att det inte var jag på min avatar, men ja e inte lika säker om din :D
Ja det kunde ju ha varit Hanne Zörensen eller nåt :D

Min avatar är den osminkade sanningen om valmers

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
HanneZ skrev:

Seriöst, när jag såg din bild första gången så tänkte jag, "fan sluta spänn dig din vältränade j*vel* :rolleyes:
Men nu inser jag ju att du bara var gay :hihi :tummenupp

Närå, det kanske är dags att putsa skärmen...

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Jag var där i sju timmar igår (fredag) och såg inte en enda Sporthoj-tröja! Märkligt. Var jag den enda som reklamade lite för detta eminenta forum? Träffade BB som jobbade åt Iceman så hon är ursäktad :tummenupp

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
K-Man skrev:
Jag var där i sju timmar igår (fredag) och såg inte en enda Sporthoj-tröja! Märkligt. Var jag den enda som reklamade lite för detta eminenta forum? Träffade BB som jobbade åt Iceman så hon är ursäktad :tummenupp

jag var där i ett antal timmar i torsdags, och såg inte en enda sh-tröja jag heller :(

Lucky Luke

::::::::::::::::::::
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1100 XX med original reg.skylt
cRoC skrev:
jag var där i ett antal timmar i torsdags, och såg inte en enda sh-tröja jag heller :(

kortstubina, Affe_R1 och jag kom 11.45. Vi hade tröjor på oss affe drog vid 3-4 tiden kortstubina och jag var kvar till 20.30.
(men det var ju en del folk där redan på torsdagen, så vi försvann väl i mängden).

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Jo det var ju knökat i torsdags, om man jämför med förra årets torsdag :död
Jonne_boy såg jag förresten :tummenupp

Kreuger

Team CaWalli Kawasaki Superbike
Gick med
6 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZX-10R 2010 svart
K-Man skrev:

Vi var några från Uppsala där hela eftermiddagen iaf. M:et hade då tröjan på sig.

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
K-Man skrev:

Jag var där på fredagen och hade tröja på. Trevlig mässa. Funderar på att gå imorgon också. Vi får se.

Alex.J

....
Gick med
28 Sep 2003
Hoj
Hojlös :(
Vem är tjejen med den rosa hojen :va
Jag var där idag lördag såg typ 3 killar med sp tröja dom stod och tittade på CBR 1000 såg rätt:kär
Var det någon som såg bruden i Suzuki montern ? stumpan som satt på GSX R600 var rätt fin hon hade iaf stora :tuttar

Last edited:

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Såg ett tiotal med SH tröjor iaf, och Mavve som var den enda man kan känna igen utan specifik tröja så mycket bilder han har lagt ut på sig själv här:)

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...