Lite drygt 4 timmars körtid om du är laglydig. Lägg till ett eller två korta stopp => 4,5 timmar. Räkna med 5 timmar så har du god marginal och kan mentalt förbereda dig.TinaTjejen skrev:Hur lång tid tar det med bil&släp från Uppsala ungefär?
lag.. vaförnått?n'Lasse skrev:Lite drygt 4 timmars körtid om du är laglydig. Lägg till ett eller två korta stopp => 4,5 timmar. Räkna med 5 timmar så har du god marginal och kan mentalt förbereda dig.
Japp.TinaTjejen skrev:Visst är det den som går förbi Cycle center?
Från Uppsala sade du ju. Från Enköping får du lägga på en dryg halvtimme...TinaTjejen skrev:åkej, 5 timmar räknar vi med då... de blir 3.00 avfärd Enköping för samtliga då.
jag tyckte du sa om man var laglydig ocksån'Lasse skrev:Från Uppsala sade du ju. Från Enköping får du lägga på en dryg halvtimme...
För att dem vill detLindén skrev:Har fortfarande ej fått svar på min fråga varför skall så många som kör i snabba grupperna upp???
150 med dieselGoffe och släp?Lindén skrev:Uppsala -Tierp ca (*20)-30 min Tierp Gävle (*15)-20 min å då har ni ju kommit 10-11 mil typ på timmen!
Sedan e det väl bara 110 väg väl
21 mil kvar då cirkus i 140-150...
Då e ni ju där snart ju!
*=inget o rekomendera!
Ok trodde ni åkte på mc jag!TinaTjejen skrev:150 med dieselGoffe och släp?
Nja..
Mmm skrämma skiten ur medel grupperna det e snällt detTinaTjejen skrev:För att dem vill det
Lindén, KreugerLindén skrev:Ok trodde ni åkte på mc jag!
Eller e det typ nästan bara en annan som gör det o petter då!
Resten har ju blitt motard huliganer
Jag är inte särskilt lättskrämdLindén skrev:Mmm skrämma skiten ur medel grupperna det e snällt det
TinaTjejen skrev:Kreuger kör ju bara hoj till bankörningarna för att få köra av sig på bakhjulet innan de ska köras på själva banan
TinaTjejen skrev:.........
Kreuger kör ju bara hoj till bankörningarna för att få köra av sig på bakhjulet innan de ska köras på själva banan
All I hear is bad excusesKreuger skrev:Jag säger inte att det inte är sant men en större anledning är att jag måste jobba så länge och har då inte så mycket tid till att kuska runt på vägarna. Blir betydligt lägre transporttider på hoj än med bil.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |