Sporthojskurs Gelleråsen 14:e augusti

*extrem*

The Devil
Gick med
8 Feb 2006
Ort
sundbyberg
Hoj
hynda 1000rr -08
:va
Iceman1975 skrev:
2378928 Tack alla för en trevlig dag!:tummenupp
Och inte minst min instruktör Svante som var mer än Kanon!:tummenupp
Och jag fick åka bakpå..:D

Ett tips om nån ska bo på Hotell där uppe..
Boka INTE Alfred Nobel.. Otroligt dyrt och äckligt!

Gunsan: Håller buntbandet..:tuttar

//Lännström

Ingen som har lite bilder?

ja hotellet var ju skit:( men skoj hadde vi, samt att man fick ta oskulden på knä puckarna:))))))
:yoparty

någon som vet vart man kan hyra en typ skåp bil någolunda vettigt??? kollade med statoil nu dom skulle ha dryga 2000:- för torsdag natt till fredag natt plus soppa och då var det beräknat på en körtsträcka på 6,5 mil= svin dyrt. skicka gjärna ett pm om ni vet något bra ställe..
 
Last edited:

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
gluffis skrev:
2378521 Du får se till o inte åka av nästa gång då ;)

Hehe.. man blir stressad när man inte för gassa på i sina favoritsvänger för du ligger framför :pannkyss

Gunsan skrev:
2378720 Underbart att få så mycket tid på banan, men att ändå hinna svälja lunchen innan det var dax igen.

Tack alla som dök upp och hade en underbar dag, fast det var lite blött på förmiddagen.
Kan man tacka dem som inte kom som skapade förutsättningarna för många fria varv? I så fall tack ni med.

Pepparrotsbanan, i Enköping på söndag... i och för sig bara en go-cartbana, men betydligt närmare Stockholm.

Kram Maria

Hej maria! tack för turen igår, bra mkt roligare än att åka själv :tummenupp
Vad krävs för att få köra där då? Jag e på om jag inte drar på samåkningen!

// jonthatan :)
 
Last edited:

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Wonderboy skrev:
2379036 Hehe.. man blir stressad när man inte för gassa på i sina favoritsvänger för du ligger framför :pannkyss

Hehe, men jag åkte inte av i alla fall ;) Jag körde iofs medvetet långsamt för o spara belägg o häll ganska bra åt sidan tyckte jag ;)
 

aJonator

Återfall, köpt en hoj igen...igen
Gick med
15 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
2023 Panigale V2
kanske kan bli en tur till den 23:e. dock har kneget blörjar och man befinner sig i
jönköping igen framför datorn :argpådato ska dock kolla på ny cykel och skinnställ först. :yoparty kolla om förs.bolaget gillar bankörning utan att det är SMC som anordnar. kul dag igår iaf :tummenupp gillar att köra i regn vet itne varför men fasen så kul :tomten
 

Wonderboy

Give me a break, I'm just learning!
Gick med
4 Dec 2005
Ort
Stockholm
Hoj
inge för tillf
aJonator skrev:
2379635 kanske kan bli en tur till den 23:e. dock har kneget blörjar och man befinner sig i
jönköping igen framför datorn :argpådato ska dock kolla på ny cykel och skinnställ först. :yoparty kolla om förs.bolaget gillar bankörning utan att det är SMC som anordnar. kul dag igår iaf :tummenupp gillar att köra i regn vet itne varför men fasen så kul :tomten

jag tycker faktiskt inte heller regn är så jättefarligt :tummenupp
Men visst vågade man lite mer när det var tort :tungan
 
Last edited:

Gunsan

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2005
Ort
Öregrund
Hoj
CBR600rr Grafitti edition 2008
Att köra på Pepparoten ställer samma krav som BoK, kolla vad Tinatjejen skriver här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=127704

Om fler hade anmällt sig och kommit hade vi varit fler och haft mindre eget utrymme....

Ja än så länge håller buntbandet, men det här ska de få höra på Lelles i höst, ett blixlås till benet och dragskon till jackan och knappt använt, bara sedan i våras...


I väntan på en lillebror till BMW-Benny då grabbar...
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top