Hej. Hur e det med platser på söndag i grupp 4? Vi e två som e lite sugna.
mitt bakdäck är lite slitet på höger sida, tänkte dock vända på det eftersom det inte är så många vänsterkurvor, får man köra med ett däck som set ut som detta eller är det för slitet för att jag ska komma genom besiktningen?
http://www.maciej.se/bak.jpg
skall köra båda dagarna.Svårt att avgöra från en bild, men skall du köra en dag funkar det säkert
hallå, jag e så kass på data, men stort intresse för åka hoj.tydligen måste man va data nörd för att fatta hur man ska boka, men för oss tröga då kan man inte bara ringa boka o betala o sedan gasa tok?????
.
finns det nån platser kvar i så fall tar jag så mycket jag kan, vill lära mig gasa för 17.
o så när man fyllt i allt så kommer det upp röd text, ej giltit... f.. va jag hatar data nördar asså, vem fan kom allt det här.. förr hur gjorde med då, slog på mongo trummer o fick svar eller...
jag mins kobra telefånen den funka perfect
Jag hade samma bekymmer och det berodde på det jag skrivit i rutan "Medlemsnummer". Då jag ännu inte fått något nummer skrev jag ny medlem där. Tog sen bort detta och provade och det gick iväg.o så när man fyllt i allt så kommer det upp röd text, ej giltit... f.. va jag hatar data nördar asså, vem fan kom allt det här.. förr hur gjorde med då, slog på mongo trummer o fick svar eller...
jag mins kobra telefånen den funka perfect
Tjena Highside, jag har inte fått något bekräftelsemail ännu.Det finns platser kvar...
WestW, har du fått bekräftelsemail å betalt??Jag anmälde mig igår och det funkade fint.
Tjena Highside, jag har inte fått något bekräftelsemail ännu.
Har därför inte betalt något ännu!!
Har jag en plats eller inte tro?
WestW, har du fått bekräftelsemail å betalt??
WestW, har du fått bekräftelsemail å betalt??
OK, tackar!Dessvärre har jag fått förhinder, så du får gärna ta min plats om det visar sig att du inte fick någon.
OK, tackar!
Vet inte om det har betydelse men jag ska kör steg 1 också.......
Hej,
Vad jag förstår så är det steg 1-4, både den 4e & 5e aug ?
En sak till....jag har precis tappat min reg.skylt och undrar om det är OK att åka ändå ? Självfallet är den servad, med nytt bakdäck och trafiksäker etc...jag åkte även bikeweek den 25e juli. Det gick bra !
Återkm med ett snabbt svar, jag vill köra den 5e aug !
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|