Snabbe_jag skrev:Autobahnkollision i dimman
jag hade gissat bordercollie/nånting/nåntingannat.
Snabbe_jag skrev:Autobahnkollision i dimman
Anneli.a skrev:jag hade gissat bordercollie/nånting/nåntingannat.
loop skrev:Inget du funderar på att sätta ut som "foder" ???
Anneli.a skrev:Jag satte ut henne i höstas på foder när jag köpte min kamikazepålle. Hämtade henne vanvårdad i våras. Nu står hon hos en ny fodervärd som skulle vara såååååååå duktig o få såååååå mycket kunnig hjälp. Får tillbaka henne om en vecka och måste tyvärr sälja eftersom jag inte klarar av att rida längre. (rygg/nacke )(har heller inte råd att betala för två hästar) så jag fick hjälp av killen som tränar min andra häst att kolla på henne i måndags. Jag hade svårt att hålla tillbaka tårarna. Hon har inte mycket muskler än utan man måste börja om att bygga upp henne från början, o hon var inte ordentligt borstad o täckad . Jag verkligen ÄLSKAR den här hästen. Hon har varit min livlina. Vet inte om jag vågar lämna ut henne på foder igen. Skeptisk.
loop skrev:Hänger med... Tror nog att tanten får börja med att hjälpa till på nå kuse några ggr i veckan, sen får hon väl se om hon orkar köra "heltid" Är ju inte som med hoj, ut och köra när man känner för det... Då blir det morron och kväll "24/7"...
Tråkigt att folk inte kan sköta det där med foder... Har bara den där kommentaren hängande över mig hela tiden: Nu har ju du fått köpa hoj, så nu ska ju jag......
Jag ska ha det i åtanke... Ska gagga med tanten.... Dags för sängen nu!Anneli.a skrev:Förstår de. Bara PMa om ni skulle vara seriöst intresserade.
loop skrev:Jag ska ha det i åtanke... Ska gagga med tanten.... Dags för sängen nu!
Godnatt på er hojåkare!!!
Snabbe_jag skrev:Gå och lägg dig
jag vet fan inte längresoppatorsken skrev:Är ni vakna fortfarande?
soppatorsken skrev:Är ni vakna fortfarande?
Snabbe_jag skrev:För att jag säger det :kocko
Säg inte det, det har kläcks många visdomsord och kloka filosofiska uttalanden i de här trådarnaKickAss_Prod´s skrev:Jag fattar ingeting!! Va fan är sportglass för jävla tråd?? Va fan har ni en jävla glasstråd i sporthojs forumet?? :kocko va fan skriver man i fuckin sportglass för ngt?? Bara massa jävla smörja eller? Värsta e att exakt ALLA har skrivmani i den här jävla tråden
Ha D!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |