R1 streetfighter kan vara riktigt najs och den gula är en sådan. Har kollat lite men just nu finns det inte sådär jättemånga till salu.
Om det är gatkörning det gäller så tänk även på att en streetfightad sporthoj får du fortfarande betala sporthojspriser för när det kommer till försäkring. Till skillnad från fabrikshojarna som t ex Tuono och S1000R som har humana priser hos vissa försäkringsbolag som inte ens tar emot en R1.R1 streetfighter kan vara riktigt najs och den gula är en sådan. Har kollat lite men just nu finns det inte sådär jättemånga till salu.
Tycker även det är lite lurigt med dessa då jag inte har en aning om varför den byggts om. Krash eller annat...?
Den där byggdes om bara för att den skulle köras av nån som inte ville köra i fosterställning - det e nån här på SHR1 streetfighter kan vara riktigt najs och den gula är en sådan. Har kollat lite men just nu finns det inte sådär jättemånga till salu.
Tycker även det är lite lurigt med dessa då jag inte har en aning om varför den byggts om. Krash eller annat...?
Inte bra.Om det är gatkörning det gäller så tänk även på att en streetfightad sporthoj får du fortfarande betala sporthojspriser för när det kommer till försäkring. Till skillnad från fabrikshojarna som t ex Tuono och S1000R som har humana priser hos vissa försäkringsbolag som inte ens tar emot en R1.
Den där byggdes om bara för att den skulle köras av nån som inte ville köra i fosterställning - det e nån här på SH
Inte helt tillfreds med varken Tuono eller S1000R till utseendet. Upplever att de är en blandning mellan nakenhoj o kåphoj.
Ducati Streetfighter är läcker men har fått för mig att ägandekostnaderna är ganska höga map på service och ev reparationer. Sedan har det väl inte funnits ngn vettig firma i närheten av Gbg som servat/reparerat dessa tills nu då (om jag förstått det rätt) Bike blivit agent.
Har även fått för mig att både Speed Triple och Z1000 har lite svampig fjädring då de belastas.
Har många kompisar som kör Ducati och det är inte direkt övervägande helt positiva till denna firmaBiscaya!? Är väl inte så fruktansvärt långt från Göteborg, min kusin åker 30 mil enkel dit o servar för att dom är så serviceminded och faktiskt minns vem du är.
S1000R har en enormt stor och ful kylare, och en massa onödig plast på sidorna, annars ser den ganska bra ut - känns bra med
Pengar fråga varför inte BMW s1000r prov körde den här om dagen vart frälst men får hålla mig till str-R ett par år till. Skulle nog över väga testa speed trippeln med
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|