Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Du sa faktiskt så
hehe, men men, Hyndan är fin den också.
HW skrev:2320031Men hörni grabbar... jag har visst råkat boka banan på måndag också, hela dagen typ. Är det någon som vill leka lite motorcykel då?
/HW
Då har jag semester igen så jag kör gärna om det är fint väder.HW skrev:2320031Men hörni grabbar... jag har visst råkat boka banan på måndag också, hela dagen typ. Är det någon som vill leka lite motorcykel då?
/HW
HW skrev:2320031Men hörni grabbar... jag har visst råkat boka banan på måndag också, hela dagen typ. Är det någon som vill leka lite motorcykel då?
/HW
HW skrev:2320093Vi kan väl improvicera lite, några pass med reggat, några med racehojar. Det är ju en heldag för fasen, ingen orkar köra 60min / timme i 8 timmar.
Jag måste bara dubbelkolla i morgon så att jag verkligen har banan...
/HW
Men fixa bilen i vilket fall... det är ju bara att lämna tillbaka om det inte blir nåt, eller hur!R1Lillen skrev:2320747nå hur blir det?? måste fixa bil idag isf
Det va trist, men hoppas att det blir något i nästa vecka i ställetHW skrev:2320855Sorry grabbar och tjejer. Det var falsklarm eller dubbelbokat. Skumt att jag hade det i min kalender men tyvärr så blir det ingen körning på måndag. Däremot finns det ev. 2 andra tider nästa veckan men chefen är inte tillbaka förrän på måndag så jag kan inte bekräfta det förrän tidigast måndag förmiddag.
/HW
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |