Bikerbitch
Stolt mamma
Blom, vi kan ju skippa att ta med oss tandborstarna detta år också o borsta gaddarna med korvbröd?
Madhonda, du ska lära mig att rejsa när alla andra sover
Madhonda, du ska lära mig att rejsa när alla andra sover
Lartes skrev:Faan kanske ska ta och våga komma då!? (vet inte om man har så kul om man kommer helt solo)
Bikerbitch skrev:Madhonda, du ska lära mig att rejsa när alla andra sover
blom skrev:jag vill bara muntra upp dom lite, både du och jag vet ju att vi ska hånglA NÅGE KOPIÖST, BARA DU OCH JAG SNYGGING, madhonda
Lartes skrev:Faan kanske ska ta och våga komma då!? (vet inte om man har så kul om man kommer helt solo)
Madhonda skrev:Såklart att du vågar..... fast det förstås...det är ju roligare att komma...när man är 2 om det....
Eller.... jaha...du menar komma till festen..... ja..men det är ju självklart....
Madhonda skrev:Såklart att du vågar..... fast det förstås...det är ju roligare att komma...när man är 2 om det....
Eller.... jaha...du menar komma till festen..... ja..men det är ju självklart....
PS: Du bjöd på den...!!
PS: Du bjöd på den...!!
Bikerbitch skrev:klart du vågar. vi på sporthoj är ju som en stor familj
outsider skrev:självklart ska du komma solo det gör jag fördelen e att man lär känna nya vänner eftersom man inte sitter å snackar med polarna eller kramar tjejen om man nu har en sådan
om du känner dej lite ensam kan jag ju alltid ta hand om dej
Lartes skrev:Hmm ta hand om mig....med piskan?
Om du leker med den själv så bjuder jag på en när du lekt klart
outsider skrev:låter som en sjyst deal
Lartes skrev:Det verkar väldigt lovande.....
Speciellt men alla piskor som snabbt kom fram...
Bikerbitch skrev:min piska kommer användas på Madhonda när hon vägrar lära mig allt hon kan.
MH- Om du lär mig allt du kan så kan jag lära dig allt jag kan. Det går rätt snabbt Något speciellt damen vill lära sig som bara en Bajkörbitch kan?
Lartes skrev:Så du lovar alltså att jag slipper slicka på din piska?
Bikerbitch skrev:Ja! Du slipper slicka på min piska.
Du kan däremot få slicka rent FWS.en efter dgasturen innan festen startar
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |