Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
75% skjuter ingen hare.

Njae, blir nog inte fulldag idag, har jobbat ihop dagen under tidigare dagar i veckan :)
Gött att kolla ut från kontoret och se en massa folk som solar på operatrappan på andra sidan älven.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
We used to dream about 75%. En riktig karl väntar ut försommardagen och går sedan och ställer sig i systemkön. Trångt, varmt och massor av välbehårade mäninskor i linnen.
Jag bor ju i Stenkullen vettu. Där står vi i kö på tappen för att få köpa drickat på donk. Hårigt och varmt som på systembolaget, men man kan bara välja på donk med mittcentrerad skruvkork eller donk med sidocentrerad skruvkork. Dock är det ngt mer personligt över det hela jmfrt med systemet nere i 5an, man pratar om väder och vind och inte så mycket annat, möjligtvis vem som körde mot rött igår kväll vid byns enda trafikljus.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag bor ju i Stenkullen vettu. Där står vi i kö på tappen för att få köpa drickat på donk. Hårigt och varmt som på systembolaget, men man kan bara välja på donk med mittcentrerad skruvkork eller donk med sidocentrerad skruvkork. Dock är det ngt mer personligt över det hela jmfrt med systemet nere i 5an, man pratar om väder och vind och inte så mycket annat, möjligtvis vem som körde mot rött igår kväll vid byns enda trafikljus.
Vill du ha kylarn och tanken på hojen sen ikväll?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Låter som ett fall för trubbeltråden ju. Finns det något annat än goda minnen från han den där nu senast menar du?
Äsch, så länge jag inte beblandar mig med dem, så är det inget problem...

njae, honom diskuterar vi inte här, men oavsett så är det rätt kört där nu.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Går fan inte att hålla hastigheten på sporthoj, om jag nu tar om kortet så blir det motard eller snällare hoj. Hade inget B kort heller, men det får jag ju inte ta nu heller.. Men jag får skylla mig själv, fick hjärnsläpp och tänkte smita, och allt pga att dom bara ville kolla min förbannade regskylt:huvet :gnissla

Tråkig historia, beklagar.

Inte så smart att försöka smita kanske om man inte ser goda möjligheter till att komma undan men ibland får man ju som sagt hjärnsläpp.
Om du orkar får du gärna dela med dig lite mer ingående om händelsen, är ju såklart nyfiken. Samtidigt förstår jag att du bara vill glömma så jag vill absolut inte pressa dig på info om du känner det som så.

:pannkyss

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Tråkig historia, beklagar.

Inte så smart att försöka smita kanske om man inte ser goda möjligheter till att komma undan men ibland får man ju som sagt hjärnsläpp.
Om du orkar får du gärna dela med dig lite mer ingående om händelsen, är ju såklart nyfiken. Samtidigt förstår jag att du bara vill glömma så jag vill absolut inte pressa dig på info om du känner det som så.

:pannkyss

Nej det var inte mitt bästa val i livet, jag tänkte inte, fick hjärnsläpp och blev sjukt nervig, ostrypt hoj, skylten satt fel osv. Körde på en 70 väg i kortedala när polisen dök upp blinkandes bakom, jag som trodde att dom följt efter en stund (då jag körde ganska fort) tänkte aja, det är väl redan kört, så stack jag. När det senare blev trafikstockning nere vid rondellen så insåg jag att jag inte skulle komma undan och att mitt liv är väl värt mer än körkortet. Så dom prejade mig och jag stannade. Polisen skrev 150 i rapporten iochmed att dom körde i 160, och då körde jag nog en del snabbare än så.. Surt som fan javisst, men jag kan ju inte skylla på nån annan än mig själv. Det är sånt som händer. Lär väl dröja 6-12 månader innan jag får ta körkort igen och det känns som jag tappat suget helt just nu.

Polisen berättade även att dom ville stanna mig för att min skylt inte satt där den skulle, och hade därmed inte följt efter mig innan.:huvet :gnissla

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Från landet som gav oss Kolera, fetaste hojfilmen ngnsin, t o m värre än Torque och Biker Boyz.
[YOUTUBE-ID]id87dgb96p4[/YOUTUBE-ID]

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...