Har du sett "Flykten från Alcatraz" med Clintan..?
Hehe näe jag tror inte de, lyckas han komma undan? Hur göra han???
Har du sett "Flykten från Alcatraz" med Clintan..?
75% skjuter ingen hare.
Hehe näe jag tror inte de, lyckas han komma undan? Hur göra han???
75% skjuter ingen hare.
Klart det finns
2 Liter till en fård är veckoförbrukningen alternativt lagom mängd för att det inte ska läcka för mycket...
Jag bor ju i Stenkullen vettu. Där står vi i kö på tappen för att få köpa drickat på donk. Hårigt och varmt som på systembolaget, men man kan bara välja på donk med mittcentrerad skruvkork eller donk med sidocentrerad skruvkork. Dock är det ngt mer personligt över det hela jmfrt med systemet nere i 5an, man pratar om väder och vind och inte så mycket annat, möjligtvis vem som körde mot rött igår kväll vid byns enda trafikljus.We used to dream about 75%. En riktig karl väntar ut försommardagen och går sedan och ställer sig i systemkön. Trångt, varmt och massor av välbehårade mäninskor i linnen.
Vill du ha kylarn och tanken på hojen sen ikväll?Jag bor ju i Stenkullen vettu. Där står vi i kö på tappen för att få köpa drickat på donk. Hårigt och varmt som på systembolaget, men man kan bara välja på donk med mittcentrerad skruvkork eller donk med sidocentrerad skruvkork. Dock är det ngt mer personligt över det hela jmfrt med systemet nere i 5an, man pratar om väder och vind och inte så mycket annat, möjligtvis vem som körde mot rött igår kväll vid byns enda trafikljus.
Vart då? det verkar inte finnas nån som faller damen i smaken, som är vettig
Farbror blå tog mitt körkort Fortfarande prövotid så jag måste ta om det, och nu har jag inget sug alls, är så jävla less. Det är nog inte meningen att jag ska köra hoj egentligen.
Vart då? det verkar inte finnas nån som faller damen i smaken, som är vettig
Äsch, så länge jag inte beblandar mig med dem, så är det inget problem...Låter som ett fall för trubbeltråden ju. Finns det något annat än goda minnen från han den där nu senast menar du?
ja jävlar ja! GRATTIS :Då har man tagit studenten, då
Då har man tagit studenten, då
Då har man tagit studenten, då
Går fan inte att hålla hastigheten på sporthoj, om jag nu tar om kortet så blir det motard eller snällare hoj. Hade inget B kort heller, men det får jag ju inte ta nu heller.. Men jag får skylla mig själv, fick hjärnsläpp och tänkte smita, och allt pga att dom bara ville kolla min förbannade regskylt
Tråkig historia, beklagar.
Inte så smart att försöka smita kanske om man inte ser goda möjligheter till att komma undan men ibland får man ju som sagt hjärnsläpp.
Om du orkar får du gärna dela med dig lite mer ingående om händelsen, är ju såklart nyfiken. Samtidigt förstår jag att du bara vill glömma så jag vill absolut inte pressa dig på info om du känner det som så.
TACKAR FÖR DETja jävlar ja! GRATTIS :
Tack ska du ha!!!grattis
Börjar du känna dig gammal?Pojkvasker!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|