Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
haha, ja varför inte :spoladHögtrycksslangen då
haha, ja varför inte :spoladHögtrycksslangen då
haha, ja varför inte :spolad
Ska jobba på Stena nu, torsdag till måndag den här veckan, så nu kommer det vara bra tyst här ett tagSe, nu ler du i alla fall
Packa?
Nu går skam på torra land.
Testforumet är borta
Testforumet är borta
Annars om det bara är oljebyte så är det ju enkelt fixat själv
Vilket finger är det man har förlovningsringen på?
Fick en ring i studentpresent och fick klara direktiv om vilket finger och vilken hand den skulle sitta på...
men då jag inte riktigt är lagd till att använda smycken varje dag, så har jag givetvis glömt bort vilket finger den ska sitta på.
och det är då ingen förlovningsring vi pratar om, utan en helt vanlig ring (tack och lov)
Jag är nöjd så länge ingen snygging tror att jag är förlovad... någon djupare analys behövs nog inte!Det finns även andra ringar som man ska ha på vänster har jag för mig , iaf vissa ingenjörsringar. Borde väl gå att kolla upp någonstans kanske...
Ska jobba på Stena nu, torsdag till måndag den här veckan, så nu kommer det vara bra tyst här ett tag
Testforumet är borta
Jodå, inga problem att fixa själv egentligen men jag vill ha min stämpel så motorgaratin gäller.
Ska man tjöpa sig en motard/enduro och köra bana/enduro nu när man förlorat kortet? Vad tror ni?
Om man nu skulle göra service själv ska dock garantin gälla ändå.
Om ett haveri skulle uppstå måste verkstaden kunna bevisa att det är pga dålig eller ingen serivce. Mao ska suzuki inte kunna kräva att du servar den på auktoriserad verkstad.
Såklart är jag inte hundra på detta och orkar just nu inte leta upp faktan men men...
Vad har han hittat på nu då?
Jag är nöjd så länge ingen snygging tror att jag är förlovad... någon djupare analys behövs nog inte!
Vad skall du nu göra på arbetet?
Vad har du gjort? Inte en arbetsdag kan jag vända ryggen till
Om man nu skulle göra service själv ska dock garantin gälla ändå.
Om ett haveri skulle uppstå måste verkstaden kunna bevisa att det är pga dålig eller ingen serivce. Mao ska suzuki inte kunna kräva att du servar den på auktoriserad verkstad.
Såklart är jag inte hundra på detta och orkar just nu inte leta upp faktan men men...
FAAAN VA NICE, FIXA NYTT SKINSTÄLL IDAG!!! .....
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|