Sportspam Servicepack 3

Status
Ej öppen för fler svar.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Denna dag kan beskrivas med ett ord: Kissig!

Utan att gå in på detaljer, då jag efter endast 15 timmar på jobbet är för trött för att ordbajsa ihop en kortare saga som jag brukar, så kan jag avslöja att det mesta jag har tagit mig för idag har på det ena eller andra sättet gått åt fanders. Milt sagt. Även vädergudarna har hånat mig.

Men... MEN! Om man bortser från det, och allt annat trams som att maten står på bordet närt man kommer hem, mamma håller med nybakta kakor, pajer och annat lull, så fann jag en ljusglimt i tillvaron. Det var när jag skulle söka upp min fisdofts-tråd i OT-forumet som jag såg det. Den har blivit BORTTAGEN! Det var tydligen ett lågvattenmärke enligt moderatorn :hoppa

Äntligen har jag lyckats stöta mig med allmänheten så till den grad att de i rent ursinne försöker radera mitt fotavtryck i sajbärspäjs... Snart kanske även jag når till de höjderna av kändisskap att jag blir en omtalad profil här på Sh, likt så många andra före mig har blivit. Jag tänker på Teo, på Markus, Tigern med fler (ja, och JoJoman självklart :kär). Då den dagen infaller, och jag blir en erkänd storhet här, då ska jag bjussa på drickat :fyllisar

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
Denna dag kan beskrivas med ett ord: Kissig!
...

Ha, kass!!! Mes!!!
Min dag började med 3 timmars försovning, chefen skrattade ut mig vid ankomst... :gnissla

Sen testade jag i sann nyfiken-i-en-lur-anda om kroppen kan leda ström från händerna ner till fötterna och lärde mig därav att ofrivilligt ta ett enmeters skutt med en kontorsstol... :yoparty

Beat that ya beatch...

Edit: nu hinkar ja bäss

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Ha, kass!!! Mes!!!
Min dag började med 3 timmars försovning, chefen skrattade ut mig vid ankomst... :gnissla

Sen testade jag i sann nyfiken-i-en-lur-anda om kroppen kan leda ström från händerna ner till fötterna och lärde mig därav att ofrivilligt ta ett enmeters skutt med en kontorsstol... :yoparty

Beat that ya beatch...

Edit: nu hinkar ja bäss

Märks inte alls...:rolleyes:

Skrot

Medlem
Gick med
24 Jul 2007
Hoj
Drömmer om CB1000R
Trist att ni haft såna kassa dagar idag, min har varit underbar :D.
Åkte in en sväng till Honda efter jobbet, tänkte snacka lite med en av deras säljare om hornet 600. Tänkte skippa provkörning eftersom vädret kändes ostabilt och det började regna när jag åkte från jobbet, detta ändrades dock ganska fort. Snacket gled in lite grann på nya hornet 1000 också, tydligen hade de ett ex inne som jag uppfattade skulle iväg igen. Men det hindrade inte till att man fick ta sig en provtur :).
Först 600 och därefter 1000. Tog det hyffsat lugnt med tanke på att man knappt kört på ett år, regnig vägbana och rädslan för att lägga, vad säljarn sa, enda exet i sverige. Tur var det för annars hade nog både jag och hojen suttit i fronten på en v70 som genande genom en kurva :huvet.
Föredrar nog cb1000r före cb600, lite goare körställning och motor, dock var standardstyret lite väl smalt och skulle behöva bytas ut. Åkte därifrån med ett stort leende på läpparna och sug att göra ett 119 900 kr stort hål i plånboken, men får väl se hur det slutar :banana.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
... Snart kanske även jag når till de höjderna av kändisskap att jag blir en omtalad profil här på Sh, likt så många andra före mig har blivit. Jag tänker på Teo, på Markus, Tigern med fler (ja, och JoJoman självklart :kär). Då den dagen infaller, och jag blir en erkänd storhet här, då ska jag bjussa på drickat :fyllisar

Du är för go, Jag ska bjussa dig på bira bira bira bärs bärs bärs.:yoparty :öl
Hade jag haft kvar sexmaskinen hade du fått posera på den, inte köra för den krävde en fast stark hand, men posera.:kiss

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fifan för att jobba en dag som denna!
Smått illamående är jag också av någon konstig anledning :rolleyes:

nä än så länge är det bara din:arsele

hur går det med den förresten?

behvöer låna hoj till brorsans uppkörning

Inget nytt.
Försökte få tag på dem igår utan framgång, måste ha stängt tidigt...

Last edited:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Fifan för att jobba en dag som denna!
Smått illamående är jag också av någon konstig anledning :rolleyes:

Sitter på kontoret med stor fuc... upphandling som skall vara inne på måndag morgon:huvet

Om det fortsätter med uppehåll så tänker jag trösta mig med ett varv runt Lygnern:yoparty

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Satan ,vad gött. Det är fredag och man slipper vara på jobbet. Dock vaknade jag med ett ryck och gjorde ett tigersprång ur sängen men insåg snabbt att jag är ledigt idag och hade då inga problem att somna om.

Naken

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2007
Hoj
NC700X
Fan...inatt drömde jag att jag la ner hojen så mkt att styret skrapade i asfalten...de va läskigt...

Jag som inte ens kan skrapa knäna:)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...