jag är jättehungrig! skall jag ut å köra en sväng till och äta mig en hamburgare nånstans eller skall jag åka en sväng och stanna på hemsktjöp och plocka upp en klump grillat kött och sätta mig på balkongen och svulla hela kvällen?
jag är jättehungrig! skall jag ut å köra en sväng till och äta mig en hamburgare nånstans eller skall jag åka en sväng och stanna på hemsktjöp och plocka upp en klump grillat kött och sätta mig på balkongen och svulla hela kvällen?
fan för att bo hemma... då är det inte ok att äta flottig pizza dagen efter...
Ditt jobb är att sy ihop dagsutflykter på fritidsresors nya charterprogram för cullinariska vilsna rika sprätthöns; gourmaeat-vilagehGrilla hamburgare på balkongen och åk sedan till hemsktjöp och sitt utanför och ät hela kvällen
Och så sitter man här med Pasers telefon då...
Är det möjligt att flytta in redan ikväll?Grilla hamburgare på balkongen och åk sedan till hemsktjöp och sitt utanför och ät hela kvällen
det är det hemma hos mig
Grilla hamburgare på balkongen och åk sedan till hemsktjöp och sitt utanför och ät hela kvällen
Morrn!
Jag är trött o sitter redan på jobbet
Jag har också sovit kasst inatt, vaknat flera gånger.. det suger.Trööööött
Har varit på jobbet i snart 2 timmar och det känns inte som om jag riktigt har vaknat än. Sovit så jävla kasst i natt Vaknat hur många gånger som helst. Drömde om konstiga olyckor och världen skulle gå under och jag var på nåt sjukhus där det var massa döda och så pratade jag med min farfar som, i drömmen, inte var död
Jag vill hem och somna om och drömma fina drömmar
Jag har också sovit kasst inatt, vaknat flera gånger.. det suger.
Nu kan jag inte sova mer trots att jag är super trött
Idag är en sån där jobbig, "saknafabbedag"
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO