Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jävlar vad ni spammar då!

Själv har man varit ute o kört hoj istället :yoparty

Efter den här dosan tänker jag joina dig och sluta! :yoparty

Du kommer få ett helvete!
Just nu är jag så förbannat sugen så det nästa gör ont i munnen... :mad:

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
är det inte bättre och skära ner det sakta men säkert ? :)

Har aldrig försökt sluta på allvar innan men för mig tror jag det är enklast att bara sluta rakt upp o ner...

Det har funkat hitills iaf :tummenupp

Jag såg dig nog utanför Hornbach ida vid sextiden. Ni var på väg bort mot Gårda Johan. Kan det stämma tror du?

Om det låg en vit cbr framför och en svart daytona bakom så var det nog jag :)

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
bra ju :)
svårast för mig skulle vara då man festar, typ en öl och då kommer suget, :gnissla

Svårt är det hela tiden!
Jävlar vilket sug det är nu!

Har en halv dosa som bara ligger här, kan ta en när jag vill men då vet jag hur svag jag är också! :gnissla

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Nån som har erfarenhet av stalkers? Vad tror ni tex om detta: ca 100 missade samtal på hemtelefonen tills jag till slut skruvade ur batterierna för att kunna sova. runt 50 sms. 10 telefonsamtal hem till en kompis som hon tydligen hade numret till. två oanmälda hembesök (åkt buss från billdal till hisingen). ett blomogram. detta har skett inom loppet av två dagar. såattee.. den bruden verkar inte helt 100 på nåt sätt.

För att vara en stalker låter det faktiskt rätt milt. Mitt tips är att bara ignorera och härda ut och hoppas hon tröttnar.

Har varit med om två stalkers, en lite mildare än vad du säger och en riktigt sjuk en. Hade flera dejter med andra tjejer som slutade med att de bad mig dra åt helvete efter att ha mött "min fru" på tjejtoan som hotat att ge dem stryk om de inte lämnade hennes man ifred. Var sjukt jobbigt. Kunde aldrig gå ut. Tänk dig själv att gå ut och äta för att sedan få "sällskap" tre bord bort av någon som stirrar surt.

Eller när du är ute och festar med polarna och får kläderna sönderrivna för att du inte vill stanna och prata och skit som det.
Hade ju varit lätt om det varit en kille, då kunde man ju bara ha gett en rak höger och varit klar :rolleyes:

Så var glad att det bara är så milt som det är, kan vara värre, trust me.

Så bästa rådet är att bara lugnt förklara att du inte är intresserad. Säg det inte mjukt för hon kommer bara se "hopp" och glömma det andra du sa. Var rak, tydlig och säg nej tack. Slutar det inte då så får du lura på något annat. Vet du vad hon heter så kan du faktiskt göra tvärt om. Åk och prata med hennes föräldrar, det lär ta skruv.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Har varit med om två stalkers..

Så det finns fler som råkat ut för sån här idioti?

Har försökt med det mesta för att komma ur detta, men jag får försöka ta striden med raka rör. Känns ju helt sjukt att ha nån smygandes i buskarna utanför och flyga på en så fort man ska ta sig till jobbet.

Man är ju en smula lättfotad på fyllan, och valde uppenbarligen fel dam på krogen för några veckor sen.. Så hon är väl inställd på ungar och volvo och hela fan.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Så det finns fler som råkat ut för sån här idioti?

Har försökt med det mesta för att komma ur detta, men jag får försöka ta striden med raka rör. Känns ju helt sjukt att ha nån smygandes i buskarna utanför och flyga på en så fort man ska ta sig till jobbet.

Man är ju en smula lättfotad på fyllan, och valde uppenbarligen fel dam på krogen för några veckor sen.. Så hon är väl inställd på ungar och volvo och hela fan.

It´s your destiny!!! :cdevil

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Dag nummer 3 utan snus och suget är fortfarande kvar :gnissla

Känns dock lent som silke under överläppen nu :)

Hur länge dröjer det tills man blir av med nikotinbegäret? har hört något om 48timmar, kan det stämma :va

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
För att vara en stalker låter det faktiskt rätt milt. Mitt tips är att bara ignorera och härda ut och hoppas hon tröttnar.

Har varit med om två stalkers, en lite mildare än vad du säger och en riktigt sjuk en. Hade flera dejter med andra tjejer som slutade med att de bad mig dra åt helvete efter att ha mött "min fru" på tjejtoan som hotat att ge dem stryk om de inte lämnade hennes man ifred. Var sjukt jobbigt. Kunde aldrig gå ut. Tänk dig själv att gå ut och äta för att sedan få "sällskap" tre bord bort av någon som stirrar surt.

Eller när du är ute och festar med polarna och får kläderna sönderrivna för att du inte vill stanna och prata och skit som det.
Hade ju varit lätt om det varit en kille, då kunde man ju bara ha gett en rak höger och varit klar :rolleyes:

Så var glad att det bara är så milt som det är, kan vara värre, trust me.

Så bästa rådet är att bara lugnt förklara att du inte är intresserad. Säg det inte mjukt för hon kommer bara se "hopp" och glömma det andra du sa. Var rak, tydlig och säg nej tack. Slutar det inte då så får du lura på något annat. Vet du vad hon heter så kan du faktiskt göra tvärt om. Åk och prata med hennes föräldrar, det lär ta skruv.
Alltså, det finns ju brudar som är tröga (läs: korkade, långsam uppfattningsförmåga) och så finns det psykfall!

Korkade brudar fattar förmodligen om man säger som det är, rakt uppochner. Men jag vettifan hur det är med psykfallen :va Det känns som att det kanske inte går in där av nån anledning...

Ni får i vilket fall sluta dalta med tjejerna, för det är det som skapar sånt här. Som Macaper säger, säg som det är, håll inte på och hymla och försök få det att rinna ut i sanden, oavsett vilken tjej det är. Sånt är bara jobbigt för brudarna med, då går dem och undrar och tänker osv, istället för att bara ta tag i sig själva och gå vidare....

:hej

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Dag nummer 3 utan snus och suget är fortfarande kvar :gnissla

Känns dock lent som silke under överläppen nu :)

Hur länge dröjer det tills man blir av med nikotinbegäret? har hört något om 48timmar, kan det stämma :va

jadu, ett par år från och till kan du räkna med.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping