Nope här ska det inte användas några hjälpmedel.
Har jag sagt att jag ska sluta då ska jag fan kunna sluta på egen hand! :envis
Efter den här dosan tänker jag joina dig och sluta!
Nope här ska det inte användas några hjälpmedel.
Har jag sagt att jag ska sluta då ska jag fan kunna sluta på egen hand! :envis
är det inte bättre och skära ner det sakta men säkert ?
Jävlar vad ni spammar då!
Själv har man varit ute o kört hoj istället
Nej nej nej... 14 dagar med heroin får kroppen att glömma bort nikotinet
Jag såg dig nog utanför Hornbach ida vid sextiden. Ni var på väg bort mot Gårda Johan. Kan det stämma tror du?
Jag såg dig nog utanför Hornbach ida vid sextiden. Ni var på väg bort mot Gårda Johan. Kan det stämma tror du?
Har aldrig försökt sluta på allvar innan men för mig tror jag det är enklast att bara sluta rakt upp o ner...
Det har funkat hitills iaf
bra ju
svårast för mig skulle vara då man festar, typ en öl och då kommer suget,
Nån som har erfarenhet av stalkers? Vad tror ni tex om detta: ca 100 missade samtal på hemtelefonen tills jag till slut skruvade ur batterierna för att kunna sova. runt 50 sms. 10 telefonsamtal hem till en kompis som hon tydligen hade numret till. två oanmälda hembesök (åkt buss från billdal till hisingen). ett blomogram. detta har skett inom loppet av två dagar. såattee.. den bruden verkar inte helt 100 på nåt sätt.
Det var nog Paser, Förgöraren och jag
Har varit med om två stalkers..
Så det finns fler som råkat ut för sån här idioti?
Har försökt med det mesta för att komma ur detta, men jag får försöka ta striden med raka rör. Känns ju helt sjukt att ha nån smygandes i buskarna utanför och flyga på en så fort man ska ta sig till jobbet.
Man är ju en smula lättfotad på fyllan, och valde uppenbarligen fel dam på krogen för några veckor sen.. Så hon är väl inställd på ungar och volvo och hela fan.
Alltså, det finns ju brudar som är tröga (läs: korkade, långsam uppfattningsförmåga) och så finns det psykfall!För att vara en stalker låter det faktiskt rätt milt. Mitt tips är att bara ignorera och härda ut och hoppas hon tröttnar.
Har varit med om två stalkers, en lite mildare än vad du säger och en riktigt sjuk en. Hade flera dejter med andra tjejer som slutade med att de bad mig dra åt helvete efter att ha mött "min fru" på tjejtoan som hotat att ge dem stryk om de inte lämnade hennes man ifred. Var sjukt jobbigt. Kunde aldrig gå ut. Tänk dig själv att gå ut och äta för att sedan få "sällskap" tre bord bort av någon som stirrar surt.
Eller när du är ute och festar med polarna och får kläderna sönderrivna för att du inte vill stanna och prata och skit som det.
Hade ju varit lätt om det varit en kille, då kunde man ju bara ha gett en rak höger och varit klar
Så var glad att det bara är så milt som det är, kan vara värre, trust me.
Så bästa rådet är att bara lugnt förklara att du inte är intresserad. Säg det inte mjukt för hon kommer bara se "hopp" och glömma det andra du sa. Var rak, tydlig och säg nej tack. Slutar det inte då så får du lura på något annat. Vet du vad hon heter så kan du faktiskt göra tvärt om. Åk och prata med hennes föräldrar, det lär ta skruv.
Dag nummer 3 utan snus och suget är fortfarande kvar
Känns dock lent som silke under överläppen nu
Hur länge dröjer det tills man blir av med nikotinbegäret? har hört något om 48timmar, kan det stämma
jadu, ett par år från och till kan du räkna med.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|