Sportspam v8.06!

Status
Ej öppen för fler svar.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nej, inte den här gången :tungan
Däremot tappade passerkortet på flygplatsen i Bryssel i måndags :gnissla

Tappade eller supit bort? :tungan
Been there, done that by the way... har supit bort passerkortet både på landvetter och zaventem :tungan

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Solen skiner och det är riktigt varmt ute, varföööör måste man jobba!? :gnissla
Plus att jag kan ändå inte göra de jag ska här idag, för alla kataloger, underlag mm verkar vara på vift, får jag gå hem då? :rolleyes:

KOMA

War inside my head
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
CB1000RA
Det va inte bra att gå ut å sätta sig i solen på jobbet och käka nygrillat kött.
NU VILL JAG BARA HEM Å SNICKRA FÄRDIGT PÅ HUSET Å DRICKA ÖÖÖL!!!!
Köra hoj kan man väl bara drömma om.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Tappade eller supit bort? :tungan
Been there, done that by the way... har supit bort passerkortet både på landvetter och zaventem :tungan

Tappade :mattias

Gick inte så bra den måndagen… Började med att jag vaknade kl 2 på natten och hade ont i magen :gråta somnade inte igen utan låg och väntade på att det skulle bli lagom att gå upp till taxin som kom 4:50.
Landade på Zaventem och gick till biluthyrningen… waow :rolleyes: fick en Mercedes A160. Den var riktigt seg :tummenupp Eftersom vi var 2 tjejer som åkte och vi som vanligt är lite bortkomna så tog vi det säkra före det osäkra och även hyrde en GPS. Gôtt, det här fixar vi ju lätt! Någon kilometer innan Gent hade den fortfarande inte hittat någon satellit, den trodde att det kunde bero på att vi befann oss i en byggnad… Inte riktigt eftersom vi var på en motorväg! Missade en avfart och körde helt fel. Vet fortfarande inte var vi var någonstans :3freak Efter att vi snurrat omkring ganska länge, och GPS:en fortfarande inte börjat fungera, så gav jag upp och körde mot Gent centrum för därifrån hittar jag.
Suck, kom fram till ECG, hoppade ur bilen och kände av gammal vana efter passerkortet, BORTA! :skrämd Fan fan fan! Gick trots allt att komma in ändå :banana
Åkte till SAS efter en stund för att kolla så att allt verkade ok där inför byggnationen följande 3 dagar. Kart att det inte var :jäs Fixa, trixa, klippa, färdig. Åkte tillbaka till ECG, började bli trött och hungrig :gnissla

Äntligen färdiga! Åkte mot hotellet som vi aldrig hade varit på innan. Hade bara en skitdålig vägvisning men träffade som tur var en volvokille på det vanliga köpa-ölvinspritvattenfrukt-stället som sa "att Holiday inn hade han bott på och det var bara att följa skyltarna mot expo". Ok hotell med egen gratisbuss som kör från och till Gents centrum varje timma :tummenupp
Hittade vi? Nej. Hade GPSen börjat fungera? Nej. Efter lååååååång tid kom vi dit efter att ha frågat oss fram. Kom in som två sovande, svinhungriga ras och checkade in. Frågade om buss; Javisst! Här har ni busstabell och biljetten kostar så här mycket och så får ni byta till spårvagn halvvägs :huvet :trött
Vi kanske kan äta här tänkte vi och gick zombieaktigt mot restaurangen för att ta en koll innan vi bar upp väskorna. Öhh… Ok… PRO hade tydligen intagit hela restaurangen. Det luktade till och med pensionär :zpy Nä, upp o slängde in väskorna och tog taxi in till Gent. Käkade fort, svalde 2 öl och fick tag på en taxi igen.
-Holiday inn.
-Vilket?
-Det vid expo :va.

Han verkade ha riktigt bråttom och körde i 120 på de små kullerstensgatorna, gratis skaktest :machinegu
Äntligen stannade han… Men, här bor inte vi!
Det fanns tydligen 2 Holiday inn och vi bodde INTE vid det vid expo :rodnar
Jävligt irriterad körde han som en dåre till det andra som låg några kilometer därifrån… Äntligen kom vi rätt :2cool Då fick vi reda på att han inte tog kort :D Efter att ha skramlat ihop till nästan så mycket som det skulle ha kostat så fick vi gå ut och han drog därifrån på skrikande däck :banana
Gick och la mig för att gå upp vid halv 4 igen :yoparty

Fick fråga i receptionen var vi befann oss och resten av farandet mellan hotell-ECG-VCC-SAS gick som en dans :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Ibland är det skönt att skriva av sig hehe :)

Verkar varit en händelserik resa iallafall :näsblod

Mmm, det kan man säga... Vi hade även ett meddelande på displayen på bilen där det stod nåt med band och kontrollera... Band? Bredband, bandbredd, kassettband, hårband, rockband, armband, halsband, pärlband, radband, bandage, bandagar… :confused: inte kunde väl vi veta att det betydde däck :wiggle

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...