Martin
Don't call it a comeback
Snabbe_jag skrev:En till som kan det här med donuts
DEN bilden är jag mycket nöjd med
edit: är mer nöjd med den här
http://www.kryptoniten.se/bilder/20030824/017.jpg
Snabbe_jag skrev:En till som kan det här med donuts
Jag fick faktiskt smaka av blandningen. Svårt att säga om det var gott. Ser ut, luktar och smakar Oboy men det är sprit.[Akryl]*Amid skrev:Är det verkligen gott?
Varför har jag bara sett och hört om tjejer som dricker
det och inga killar?
JoS skrev:Jag fick faktiskt smaka av blandningen. Svårt att säga om det var gott. Ser ut, luktar och smakar Oboy men det är sprit.
RoLLER skrev:Dom här nunorna känner ju jag igen! Det är Davo till höger (som ser ut som De Niro) Anneli.A som tittar bort Han med skägg vet jag inte vem det e men han kör en blå Yamaha FJR 1300. Osså är det väl jP till vänster... som kranar en Honda XR 650R Rätta mig om jag har fel....
VAR DEN UTSPÄDD!? VANDAL!eus skrev:ääh det var knappt nån sprit i den blandningen.. jag såg ju doseringen..
Jag kunde av förklarliga skäl inte köra min dit menjag hade ju dekaltrimmad råfrän mattsvart pickis...oXydex skrev:slänger in en poserbild innan jag går och lägger mig och kommer slänga in mer bilder imorgon när jag sitter i ett OS som jag är lite mer kompis med ¤%#"%¤"#%#"-Linux
BikerBitch på Craffe's SM (enda på träffen så ni andra SM-åkare borde skämmas som inte dök upp)
/oXydex
[Akryl]*Amid skrev:Är det verkligen gott?
Varför har jag bara sett och hört om tjejer som dricker
det och inga killar?
McB skrev:Blandningen smakade jättegott, men spritsmaken var obefintlig. Jättebra smakmässigt, men hur full blir man?
Emmi skrev:Jag blev tillräckligt full
Om man blandar svagt får man dricka mycket!
Att ta dit hojen i skåpbil för att visa upp den.Snabbe_jag skrev:Ravetrancers Posörhoj
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|