pma adressen så fixar jag det...Har en polare som sökt ihjäl sig efter en invite.
Skrik till om ni har en så får ni hans mailadress.
pma adressen så fixar jag det...Har en polare som sökt ihjäl sig efter en invite.
Skrik till om ni har en så får ni hans mailadress.
Skulle vara nice om de finns någon vänlig själ som buder på en invite
Hur vet man i fall man har en eller flera invites?
Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.
Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.
Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.
Nån som vet vad detta kan bero på ?
Syrran och jag har båda gratis-Spotify. Enda skillnaden är att hon fick sin invite av en kompis och jag fixade genom en hemsida.
Det som är så jävla märkligt är att Rise Against - Blood To Bleed inte finns på min men den finns på hennes.
Trodde det var samma utbud för alla oavsett om man har premium eller gratis eller som för oss, att båda har gratis men ändå inte får fram samma musik.
Nån som vet vad detta kan bero på ?
lider starkt med dig om det fattas Rise Against låtar
Problemet är bara att jag har glömt alla lösenord, så jag kan inte byta inloggning på datorerna, så jag har olika spellistor beroende på vilken dator jag sitter vid...
Nåja, ett värdsligt problem.
Har en tjej som behöver en invite pga flera anledningar. Någon SH'are som känner sig barmhärtig och kan slänga över en?
Musik som saknas på Spotify har jag hittat på www.grooveshark.com vilket är en liknande tjänst fast med yxigare gränssnitt.
... med den skillnad att Spotify går den lagliga vägen innan de lägger upp musik...
... med den skillnad att Spotify går den lagliga vägen innan de lägger upp musik...
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |