Spotifytråden!

För dåligt utbud för att jag ska betala för det. Förbättrar dom det så kommer jag att betala.

Man får ha i bakhuvet att det är den enda tjänsten som funkar någorlunda som pysslar med detta! Ju mer pengar som kommer in i bolaget och ju fler som använder det desto fler artister vill vara med.

Men vill du vara sur så va det ;)

/ Jens

Bluesgenren är ju rätt kasst representerad på Spotify, men för er som kanske gillar blues och Byther Smith så är hans helt olympiska version av de på LP sällsynta låtarna "What is this" samt "Play the Blues on the Moon" faktiskt med på Spotify. Ibland har man tur.

Ja vaff... jag har oxå hängt på "invitesidan" där det dyker upp gratisinbjudningar..men tydligen vid fel tidpunkter... :gnissla

Bluesgenren är ju rätt kasst representerad på Spotify, men för er som kanske gillar blues och Byther Smith så är hans helt olympiska version av de på LP sällsynta låtarna "What is this" samt "Play the Blues on the Moon" faktiskt med på Spotify. Ibland har man tur.

Sant.
Men däremot finns (till MIN stora glädje) det mesta av och med Rory Gallagher! Det trodde man inte :tummenupp

Last edited:
Ja vaff... jag har oxå hängt på "invitesidan" där det dyker upp gratisinbjudningar..men tydligen vid fel tidpunkter... :gnissla

Sant.
Men däremot finns (till MIN stora glädje) det mesta av och med Rory Gallagher! Det trodde man inte :tummenupp
Man verkar ju bara få invites om man betalar (Inte fan viste jag att kiiim va så dum :hihi) Så tyvärr har jag inga :(

Nån som har tips på bra lugn rock?

Som gammalk klubb-hopper kan jag även notera att Spotify inte har en enda låt av Nic Chagall trots att jag dansat till honom i 100 år på Docklands,Finnboda och Monday Bar. Uselt må jag säga...

[YOUTUBE-ID]a7pAJAOZwKA[/YOUTUBE-ID]

Deppmusik. Inte helt färdig än. Kom med tips på bra låtar.

spotify:user:karreforest:playlist:1YCDgqngfOYzTiRcjkptAJ

Nyheter
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick