Spotifytråden!

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Borensberg
Hoj
KTM 690 Enduro -08
För dåligt utbud för att jag ska betala för det. Förbättrar dom det så kommer jag att betala.

Man får ha i bakhuvet att det är den enda tjänsten som funkar någorlunda som pysslar med detta! Ju mer pengar som kommer in i bolaget och ju fler som använder det desto fler artister vill vara med.

Men vill du vara sur så va det ;)

/ Jens
 

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Ort
skvde
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Nu fattar jag inte... gillar du sönderpratade halva låtar :va

nej men låtar valda efter mitt tycke nerladdade lagligt och insorterade i mappar av programmet.
inte alla stationer som pratar.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Bluesgenren är ju rätt kasst representerad på Spotify, men för er som kanske gillar blues och Byther Smith så är hans helt olympiska version av de på LP sällsynta låtarna "What is this" samt "Play the Blues on the Moon" faktiskt med på Spotify. Ibland har man tur.
 

Dr.Bike

Guest
Ja vaff... jag har oxå hängt på "invitesidan" där det dyker upp gratisinbjudningar..men tydligen vid fel tidpunkter... :gnissla

Bluesgenren är ju rätt kasst representerad på Spotify, men för er som kanske gillar blues och Byther Smith så är hans helt olympiska version av de på LP sällsynta låtarna "What is this" samt "Play the Blues on the Moon" faktiskt med på Spotify. Ibland har man tur.

Sant.
Men däremot finns (till MIN stora glädje) det mesta av och med Rory Gallagher! Det trodde man inte :tummenupp
 
Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja vaff... jag har oxå hängt på "invitesidan" där det dyker upp gratisinbjudningar..men tydligen vid fel tidpunkter... :gnissla



Sant.
Men däremot finns (till MIN stora glädje) det mesta av och med Rory Gallagher! Det trodde man inte :tummenupp
Man verkar ju bara få invites om man betalar (Inte fan viste jag att kiiim va så dum :hihi) Så tyvärr har jag inga :(

Nån som har tips på bra lugn rock?
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Som gammalk klubb-hopper kan jag även notera att Spotify inte har en enda låt av Nic Chagall trots att jag dansat till honom i 100 år på Docklands,Finnboda och Monday Bar. Uselt må jag säga...

[YOUTUBE-ID]a7pAJAOZwKA[/YOUTUBE-ID]
 

pinku91

Schysst!
Gick med
7 Feb 2009
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zzr 600 (streetfightad)
Ja vaff... jag har oxå hängt på "invitesidan" där det dyker upp gratisinbjudningar..men tydligen vid fel tidpunkter... :gnissla



Sant.
Men däremot finns (till MIN stora glädje) det mesta av och med Rory Gallagher! Det trodde man inte :tummenupp


vill du ha en invite?:tuttar
 

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Ort
Nypan
Hoj
KTM 1090 ADV S
Deppmusik. Inte helt färdig än. Kom med tips på bra låtar.

spotify:user:karreforest:playlist:1YCDgqngfOYzTiRcjkptAJ
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Någon som har ett lösen över till gratisversionen? Har en kåampis som frågar efter det.
 

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Ort
Göteborg
Hoj
BMW R Nine T Racer
spotify invites

har ett par invites kvar som jag kan tänka mig att slänga över om någon vill ha
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top