Allround skrev:XTC är väl tvåtakt. Den ska ju vara en tysk värsting...
Det sitter en luftkyld suzuki 4-takt maskin i den!
Last edited by a moderator:
Allround skrev:XTC är väl tvåtakt. Den ska ju vara en tysk värsting...
Itacha75 skrev:Du kan ju inte påstå att en 4-takts 125cc går snabbt...
Efter att ha kört körskolans (inte KÖR skola Spectre ) XR 125 så har jag fått en blåsa, för man måste gasa för fullt hela tiden om den ska åka fram. Växlade ner 3 växlar för att komma upp för en uppförsbacke, då är det fan inte bra.
tur att våra moderatorer kan skilja på vad som tillhör ämnet och inte... om du hade kritiserat honom för att dra alla 4-taktare över en kam hade det väl kanske funkat, men när du säger att din 4-taktare går bra, och han säger emot dig, med motiveringen att han kört en annan fyrtaktare, är det inte att gå ifrån ämnet, det är ett s.k. svar.steffo skrev:Jag har inte sagt någonting om Xr 125, håll dig till ämmnet.
steffo skrev:Försök då få tag i en som gått över 400mil då hondas orginal ljuddämpare börjar bli bättre då.
Mvh, Stefan
steffo skrev:Jag har inte sagt någonting om Xr 125, håll dig till ämmnet.
Sant, men hur man kan komma och säga att tex en varadero är pigg förstår inte jag, allt är ju relativt och beror ju på vad man jämför med. Men vad vi jämför i denna tråd var väl 125r och då är ju 2-taktaren mycket rappare.Padde skrev:För alla som har 4-takts 125 försöker få oss (Som har 2 takts 125or) att fatta att man ska ha 4-takt men när alla som har 2-takt försöker alla som har fyrtakt att fatta att man ska ha 2 takt. En fråga som inte kommer sluta diskuteras fråns 2-takt blir förbjudet.
Jo, då är ju Sachen det vettigaste alterntivet.Gustav1 skrev:Jo, men trådskrivaren var endast ute efter en snygg hoj.
steffo skrev:Skaffa en Varadero
Man åker underbart och efter 450mil som min gått nu börjar den gå riktigt bra, Inte alls slö!
In your dreamssteffo skrev:Är inte så långt efter nomolas på hans 180cc nsf..
Ja vissa har ju dioder och prylarsteffo skrev:Det finns även tok feta moddade varaderos på forumet
steffo skrev:Som sagt, här ges det tipps om sportiga 4-taktare. Dom sportiga 4-taktarna får även diskuteras.
Alla andra inlägg tas bort.
Nykan. Se dig själv varnad
steffo skrev:Nykan. Se dig själv varnad
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |