Mavve
Ur-medlem sen 2002.
- Gick med
- 6 Mar 2003
Tränade Taekwondo igen igår och sista matchen gick jag mot tränaren. Vi var båda trötta som as och var väl inte helt med på noterna.
Han slängde iväg en spark mot magen som jag tänkte kontra men hann inte för jag var så trött. Den tog precis mellan skydden på västen och sen lät det bara KROSS!
Ont som fan och tappade andan ett tag med jag körde vidare.
Efteråt trillade jag ihop och kunde inte resa mig av egen maskin.
Han körde mig till akuten och jag blev röntgad där de såg att mjälten hade klarat sig men 3 revben var lite trasiga - hem&vila typ.
Hur lång tid tar sånt här nu då? Nån som varit med om det?
De är ju inte knäckta men det känns ju rätt bra, har fått fin medicin att knapra så man klarar sig men är ju rätt stel
Tur man ska börja nytt jobb IMORGON
Min vanliga tur - dan innan jag skulle börja förra jobbet blev jag blind och fick akutopereras i Lund. Sjukskriven i 3 månader typ, gott första intryck sånt. *suck*
Han slängde iväg en spark mot magen som jag tänkte kontra men hann inte för jag var så trött. Den tog precis mellan skydden på västen och sen lät det bara KROSS!
Ont som fan och tappade andan ett tag med jag körde vidare.
Efteråt trillade jag ihop och kunde inte resa mig av egen maskin.
Han körde mig till akuten och jag blev röntgad där de såg att mjälten hade klarat sig men 3 revben var lite trasiga - hem&vila typ.
Hur lång tid tar sånt här nu då? Nån som varit med om det?
De är ju inte knäckta men det känns ju rätt bra, har fått fin medicin att knapra så man klarar sig men är ju rätt stel

Tur man ska börja nytt jobb IMORGON

Min vanliga tur - dan innan jag skulle börja förra jobbet blev jag blind och fick akutopereras i Lund. Sjukskriven i 3 månader typ, gott första intryck sånt. *suck*