sprängd kolv, behöver hjälp!

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
Hej! nu har det hänt den saken som inte fick hända! min kolv har flygit i bitar och även cylinder tog lite stryk. :huvet min fråga är om det går lika bra med att sätta på en nsr cylle på crm motorn istället för crm, vad blir skilnaderna och var kan man hitta crm orginal cylle och andra kit??? :näsblod skicka gjärna länkar. ogillar återförsäljare och mc servisar eftersom de brukar inte vara till så stor hjälp och brukar bara ta tid. :va
Priser och sidor är bara att slänga upp :näsblod
 
Last edited:

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
När du kollar priset får du ju tänka på att du är skyldig mig pengar fortfarande efter två månader...









...Bara så du vet :tummenupp Kan ju ringa mig eller något i den stilen.
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
tjena såg på www.ebay.de där finns cylinder+kolv ute på bud just nu kanske nåt för dig

ska nog kanske buda.. men jag ska nog inte gå för långt om priset ökar för det känns nästan som det är dags för att skaffa en ny cylle för att det är dax att fräscha upp hela hojen nu..

fortsätt skriv folk! kan hjälpa mig och andra med samma problem :)
 

wINBLAD

nu ska vi bomba uta ba helVETE här asså!
Gick med
27 Jul 2006
Ort
västerås
Hoj
TTR, NSR
Inte helt hundra men tror att dne gamla ska passa rakt av. Enda skillnaden är högre komp i NSR toppen så det blir lite mer effekt :)
 

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
ska nog kanske buda.. men jag ska nog inte gå för långt om priset ökar för det känns nästan som det är dags för att skaffa en ny cylle för att det är dax att fräscha upp hela hojen nu..

fortsätt skriv folk! kan hjälpa mig och andra med samma problem :)

Kanske är det SH:s PM-system som inte fungerar, kanske inte.


För att vara på den säkra sidan kanske du skulle kunna ta och ge mig ditt mobilnummer? Eller är det kanske för mycket begärt?

Tar helst inte vår diskussion i öppna trådar men jag har inget val.:tråkad
 

Igge

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Köping
Hoj
Husa FE450 och Honda VFR800
Kanske är det SH:s PM-system som inte fungerar, kanske inte.


För att vara på den säkra sidan kanske du skulle kunna ta och ge mig ditt mobilnummer? Eller är det kanske för mycket begärt?

Tar helst inte vår diskussion i öppna trådar men jag har inget val.:tråkad

Får man fråga vad de angår? Nyfiken ju :tungan
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
jOOOOOO kom igen nu. häng ut blingbling snubben nu:tuttar

Skulle köpa en kåpa av han och han sa att det inte var mer några borrhål i den för luftburken. han sa inget om någon spricka, att det var sönder sprejad och att en bit plast saknas, för stor för att det ska bli bra med glasfiber ellr spackel. skulle inte ens gå att lämna på plast lagning. Jag har valt att pruta på det men det går inte han med på så jag sket i att betala tills han går med på det. skickar tillbaka kåpan snart så de blir tyst på han :arsele
Om han vill diskuterat så får han ta det via mail. tänker inte ta det på telefon eller forum.

back to subject!
 
Last edited:

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
Skulle köpa en kåpa av han och han sa att det inte var mer några borrhål i den för luftburken. han sa inget om någon spricka, att det var sönder sprejad och att en bit plast saknas, för stor för att det ska bli bra med glasfiber ellr spackel. skulle inte ens gå att lämna på plast lagning. Jag har valt att pruta på det men det går inte han med på så jag sket i att betala tills han går med på det. skickar tillbaka kåpan snart så de blir tyst på han :arsele
Om han vill diskuterat så får han ta det via mail. tänker inte ta det på telefon eller forum.

back to subject!

1. Du svarar inte på mejl (försökte för ett tag sedan med ettpar stycken) och inte heller via PM. Jag hade din MSN, men "det var en av dina kompisar som tog bort alla dina kontakter" när jag ville prata med dig :D så det gick inte heller...
2. Du ignorerar mig helt i trådar när jag tar upp det, tills nu när du har hela pubertetskåren på SH på dig.
3. Varför inte telefon? Klart enklast att ta en diskussion på det viset än att skicka mejl till dig som jag inte ens får svar på :gnissla

4. Ett litet sidospår; att du vill skicka tillbaka den har inget att göra med att du i en tråd nämnde att du skulle modda på en ktm-bakdel och inte längre behöver den jag skickade?
5. Anledningen till att du accepterade borrhålen var att du ändå skulle lacka den svart och på så vis kunde spackla över hålen. Därför förstår inte jag hur det kan vara ett problem att den var "SöNdErSprEjjAD"
6. Det var ingen spricka i den när skickade den, det har du mitt ord på. Att en bit plast saknas kan jag inte säga något om, det kan inte vara en stor iallafall. Hoppas inte du har "kryddat" det du sagt för att slippa betala och istället kan modda på din ktm-bakdel.

7. Antingen mejlar du mig snarast (antar att du har min adress) eller så ringer du mig. Telefonen är en utmärkt uppfinning och jag lovar att inte säga något taskigt :pannkyss

:whip
 

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Ort
Skövde
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
1. Du svarar inte på mejl (försökte för ett tag sedan med ettpar stycken) och inte heller via PM. Jag hade din MSN, men "det var en av dina kompisar som tog bort alla dina kontakter" när jag ville prata med dig :D så det gick inte heller...
2. Du ignorerar mig helt i trådar när jag tar upp det, tills nu när du har hela pubertetskåren på SH på dig.
3. Varför inte telefon? Klart enklast att ta en diskussion på det viset än att skicka mejl till dig som jag inte ens får svar på :gnissla

4. Ett litet sidospår; att du vill skicka tillbaka den har inget att göra med att du i en tråd nämnde att du skulle modda på en ktm-bakdel och inte längre behöver den jag skickade?
5. Anledningen till att du accepterade borrhålen var att du ändå skulle lacka den svart och på så vis kunde spackla över hålen. Därför förstår inte jag hur det kan vara ett problem att den var "SöNdErSprEjjAD"
6. Det var ingen spricka i den när skickade den, det har du mitt ord på. Att en bit plast saknas kan jag inte säga något om, det kan inte vara en stor iallafall. Hoppas inte du har "kryddat" det du sagt för att slippa betala och istället kan modda på din ktm-bakdel.

7. Antingen mejlar du mig snarast (antar att du har min adress) eller så ringer du mig. Telefonen är en utmärkt uppfinning och jag lovar att inte säga något taskigt :pannkyss

:whip

Vem av är det som har kryddat det hela:arsele det jag nämnde var ett kanske eftersom att det kommer inte gå att laga kåpan förmodligen. Ja jag har inte pratat med dig under en längre tid. jag har ägnat mycket tid på jobb, vart och rest 3 veckor, datorn crasha och min msn blev hackad av en polare som tyckte de skulle va kul att ränsa allt. sen efter det så har jag inte pratat me dig och iggat dig för att du tar det så förbannat hårt av att jag var missnöjd med skicket och att du bombar alla trådar.

Vill du bomba mer så får du ta de i min epost eller pma för att jag vill kunna andvända den här tråden för sitt syfte! Inget mer snack kring detta och tillbaka till ämnet! :huvet
 
Last edited:

himmel

jäjäjä
Gick med
7 Oct 2006
Ort
borås
Hoj
hornet 600
Vem av är det som har kryddat det hela:arsele det jag nämnde var ett kanske eftersom att det kommer inte gå att laga kåpan förmodligen. Ja jag har inte pratat med dig under en längre tid. jag har ägnat mycket tid på jobb, vart och rest 3 veckor, datorn crasha och min msn blev hackad av en polare som tyckte de skulle va kul att ränsa allt. sen efter det så har jag inte pratat me dig och iggat dig för att du tar det så förbannat hårt av att jag var missnöjd med skicket och att du bombar alla trådar.

Vill du bomba mer så får du ta de i min epost eller pma för att jag vill kunna andvända den här tråden för sitt syfte! Inget mer snack kring detta och tillbaka till ämnet! :huvet

Vill bara få sista ordet. Såååå! skickat PM... :tuttar
Nu ska jag lämna din tråd.:kiss
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
oh shit.

moppefuckokillen sjunker närmare och närmare botten i mina ögon...


Betala för saker du har fått för fan.



och himmel. ta alltid förskottsbetalning.
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top